י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אושר ועושר

יום שלם באושר עד: הלילה 'עלי שיח' יכריזו על הזוכה בפרס הנדיר

רבים הבטיחו השתתפותם בהגרלה המיוחדת של 'עלי שיח' על וילה יוקרתית המשקיפה לכנרת ומאובזרת בכל טוב • המשתתפים הזריזים נשכרים ונהנים מהגרלת בונוס שתיערך הלילה בחצות, במסגרתה הם יכולים להעמיס עגלות ב'אושר עד' ולצאת עם מלאי של מוצרים נחשקים

יום שלם באושר עד: הלילה 'עלי שיח' יכריזו על הזוכה בפרס הנדיר
מבצע באושר עד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כמה שווה וילה בצפון? תלוי. כמה שווה וילה יוקרתית בצפון? הרבה! וכמה שווה וילת בוטיק יוקרתית, מאובזרת ומפנקת בצפון? המון! וכשהיא מגיעה במתנה, אז בכלל, מדובר בחלום שמתגשם...

בימים אלה יצאה לדרך הגרלת הענק של 'עלי שיח', העמותה המובילה בטיפול, קידום ותמיכה בילדים ובוגרים מוגבלים. ההגרלה המבטיחה מציעה מגוון מתנות שוות כשהדובדבן שבקצפת הינו הווילה החלומית בטבריה.

תהיו זריזים ולחצו כאן להשתתפות>>>

הווילה כוללת את כל היתרונות הקסומים שלא העזתם לחלום עליהם: הווילה משתרעת על שתי קומות ומעל ל 140 מטר, בעלת כניסה פרטית, חצר ענקית ונוף מדהים לכנרת התכולה. מלבד זאת, הזוכה המאושר יזכה בחבילת אבזור לחוויה מושלמת: ג'קוזי ענק, פינת ישיבה לחצר, כיסאות נוח איכותיים, רגיל גז, טרמפולינה ענקית, שולחן סנוקר, פינג פונג, ערסל, בריכת עמודים, אופניים בימבה והוברבורד. אין ספק שמדובר בחלום שעומד להתגשם.

הזריזים נשכרים ונהנים מהגרלת בונוס מרגשת, על 'יום של אושר' במסגרתה הם יכולים להעמיס עגלות ב'אושר עד' ולצאת עם מלאי של מוצרים נחשקים.

כמו כן, אל הווילה הקסומה מצטרפות שלל חבילות אטרקטיביות, המקנים לתורמים מגוון מתנות יוקרתיות בחינם, החל מרחפן, מארז פליימוביל וקורקינט, ועד למכונת קפה, שואב אבק רובוטי, מחשב נייד, חופשה זוגית או טיסה לקרעסטיר.

ב'עלי שיח' קוראים לכם להיות שותפים למפעל הגדול ולזכות בכפל כפליים, גם בסיכוי לווילת בוטיק יוקרתית, גם בחבילת מתנות וגם בזכות נדירה של תמיכה בילדים ובוגרים מוגבלים, שזקוקים לאוזן קשבת ולבית פתוח, אותם מספקת להם העמותה החשובה. בהוראת הרבנים, מצווה להשתתף ולתרום מכספי מעשר.

איך מצטרפים? מקליקים כאן, משמחים אלפי אנשים וזוכים בתמורה ב'חוילה של אושר'...

אושר עד עלי שיח ילדים מוגבלים הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד