י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התנהגות מפלה

מורה אמר לתלמיד מוסלמי "לא מנהל מו"מ עם טרוריסטים" והושעה

מורה בניו ג'רזי הושעה בגלל שאמר לתלמיד מוסלמי "אנחנו לא מנהלים משא ומתן עם טרוריסטים" אחרי שביקש ממנו ארכה נוספת בהכנת עבודה שהוטלה על התלמידים 

מורה אמר לתלמיד מוסלמי "לא מנהל מו"מ עם טרוריסטים" והושעה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מורה בניו ג'רזי הושעה על כך שאמר לתלמיד תיכון ערבי - אמריקאי "אנחנו לא מנהלים משא ומתן עם טרוריסטים" כשביקש עוד זמן להשלמת עבודה. מוחמד זובי, בן 17, טוען שהתקרית אירעה בבית הספר התיכון 'רידג'פילד ממוריאל' ביום רביעי שעבר כשהרים את ידו במהלך שיעור המתמטיקה שלו כדי לבקש זמן נוסף להשלמת מטלה.

הסטודנט המוסלמי, אמר ל-CNN כי המורה השיב מיד כי לא ייתן זמן נוסף, כי הוא לא מקיים משא ומתן עם טרוריסטים. "אני מסתכל מסביב, אובד עצות, המום לגמרי", אמר זובי והוסיף שההערה הייתה מספיק חזקה שכל הכיתה שמעה.

זוהי אמר שהוא פנה אל הנערה שישבה מאחוריו כדי שתאשר כי שמע נכון את המורה. המורה פנה אליו כעבור כמה דקות ואמר שהוא לא התכוון לזה, כך לדברי זובי. "בראש שלי אני פשוט חושב אז באיזו דרך אחרת הוא יכול היה להתכוון לזה?" אמר זובי. התלמיד, חזר לבית הספר רק ביום שני שאחריו, בעקבות התקרית הוא דורש התנצלות פומבית.

בית הספר ברידג'פילד לא סיפר את פרטי התקרית, אך אישר כי איש הצוות הושעה עד לחקירה מלאה. "למחוז בית הספר רידג'פילד אין שום סובלנות לכל סוג של אפליה נגד כל תלמיד או איש צוות", נכתב בהצהרה.

מטעם בית הספר נמסר שהם לא יכולים להגיב באופן חוקי לענייני כוח אדם או סטודנטים, אבל אמרו כי ביקשו סיוע מאנשי אכיפת החוק. "המחוז מתכוון לנקוט בכל דרך משפטית נגד איש הצוות, לכל התנהגות מפלה אין מקום במחוז שלנו", אמרו.

משא ומתן טרוריסטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד