כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מסמך מצמרר

הילד חזר לאחר הלימודים ונדהם: הבית היה ריק - ההורים נעלמו

ילד כבן תשע בלבד מגלה ביום בהיר כי הוריו נעלמו, מאז חלפו שנים בהן עבר הנער מבית לבית שהסכימה לגדל אותו. כעת, עתיד הנער שהפך כבר לבחור בן עלייה להינשא אך למשפחה המגדלת אין ולו פרוטה שחוקה להוצאות החתונה • מסמך מצמרר

הילד חזר לאחר הלימודים ונדהם: הבית היה ריק - ההורים נעלמו
מקרה מצער צילום: freepik

ישנם סיפורים שממש קורעים את הלב וישנם סיפורים שפשוט גורמים לנו להוריד דמעות של עצב. כזה הוא הסיפור הבא אותו אתם הולכים לקרוא. סיפור על נער קטן, בן תשע בלבד שחוזר הבייתה אחרי יום לימודים בתלמוד תורה אך הוא מגלה שהבית ריק לחלוטין. הוא צועק: "אבא", קורא שוב ''אמא'', אבל אף אחד לא עונה. ההורים פשוט נעלמו.

לחצו כאן ועזרו לחתן שגדל ללא הורים>>>

זה לא סיפור דמיוני, לא סיפור שהתרחש אי שם לפני שנות דור, זהו סיפור שהתרחש כאן לא לפני הרבה שנים. הנער שהיה אחוז תדהמה מהוריו שנעלמו מצא במקום אדם שהסביר לו כי הוריו לא ישובו לעת עתה. מסתבר שההורים שהיו עם בעיות נפשיות הוצאו מהבית, האב למקום אחד והאם אושפזה במוסד סגור.

הילד היה בהלם ממש, הוא לא האמין שככה ביום בהיר הוריו ייעלמו מבלי היכולת להיפרד מהם כראוי. אבל זה רק תחילתו של הסיפור העצוב, הנער שנלקח על ידי עובדת סוציאלית קיבל הסבר מפורט ואף נכנס לבית שיגדלו אותו בדרך התורה והמצוות.

הנער שנכנס לבית החדש ביכה את נפשו יומם ולילה, ביכה את נפשו על ההורים שעזבו ועל המקום שכל כך זר לו. אחד מבכירי עיריית ביתר עילית ששמע את הסיפור הכאוב החליט להכניס את הילד לביתו ולגדלו כבנו ממש. הילד אכן מצא מזור לנפשו במקום אך לאחר מספר שנים הוא הוצרך לעזוב לבית אחר.

הנער שכבר הפך לבחור ישיבה ביכה שוב את נפשו והתחנן כח אם הוא עוזב הוא מעוניין להיכנס לבית פלוני, כאשר הוא נוקב בשמו של אברך משכמו ומעלה מחסידי תולדות אברהם יצחק אשר ביתו פתוח לרווחה לכל שואל ומבקש. אותו אדם הסכים למהלך זאת לאחר שקיבל את הסכמת רעייתו וברכת כ''ק האדמו''ר שליט''א.

מאז חלפו מספר שנים, הבחור הפך לבן עלייה של ממש כאשר הוריו המאמצים אף מצאו בעבורו שידוך בסיעתא דשמיא. כעת, בעוד מספר שבועות עתיד הבחור האומלל להינשא אך לעת עתה אין את הוצאות החתונה, פשוט כלום.

המשפחה שעשתה הכל בכדי לגדל את הבחור מתחננת מכל אחד ואחד שיושיט יד ויעזור לחתן היתום מחיים להינשא. כעת, זהו הרגע שלנו, הרגע בו אנו חייבים לעשות משהו למען אותה נשמה אומללה שכבר שנים נודדת מבית לבית. עוד מעט הוא יוכל לפתוח דף חדש ולהקים בית נאמן בישראל אך כרגע אין שם ולו פרוטה שחוקה, פשוט כלום. אנחנו חייבים לעזור. מצטרפים כעת.

לחצו כאן ועזרו לחתן שגדל ללא הורים>>>


קופת העיר הורים רשלניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד