כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בשורה נהדרת

ישראל מועמדת מובילה לקבלת פטור מויזה לארה"ב

בתקופה האחרונה מתנהלים שיחות בין ישראל לבכירים אמריקאים על הכנסתה של ישראל לרשימת המדינות הפטורות מויזה בכניסה לארה"ב. השר לביטחון המולדת אומר כי ישראל, קפריסין, בולגריה ורומניה הן המועמדות לפטור הנכסף

ישראל מועמדת מובילה לקבלת פטור מויזה לארה"ב
שדה התעופה ע"ש קנדי בניו יורק צילום: Serge Attal/Flash 90

השר לביטחון המולדת אלחנדרו מיורקאס הודיע אמש (שלישי) באופן רשמי כי ישראל היא אחת מארבע מדינות המועמדות לקבל פטור מויזה לאזרחיהן הבאים בשערי ארה"ב.

מיורקאס אמר כי ישראל תצטרף לקפריסין, בולגריה ורומניה במרוץ לפטור מויזה. מדובר בבשורה נהדרת עבור ישראלים רבים שעד היום היו צריכים לעבור מסכת פרוצדורלית לא פשוטה כדי לקבל את הויזה המיוחלת. "אנחנו ממוקדים מאוד בתוכנית", הוסיף מיורקאס וציין כי יש לכך תועלות כלכליות וביטחוניות. 

בתוך כך, שרת הפנים איילת שקד צפויה לצאת בקרוב לביקור בארה"ב, שם תיפגש עם השר לביטחון המולדת מיורקס. השניים ידונו בנושא הפטור מויזה לישראלים, אך איתמר אייכנר מדווח ב-ynet כי אין תאריך יעד או לו"ז להכרזה רשמית.

אייכנר מציין כי הסיכויים לישראל לקבל פטור מויזה גבוהים, כיוון שהנושא דובר לא מעט מול הדרגים הגבוהים של הממשלה בוושינגטון, ואף הנשיא ביידן העלה את הנשוא במהלך ביקורו של ראש הממשלה בנט בבית הלבן באוגוסט האחרון.

ויזה ארה"ב נפתלי בנט איילת שקד ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד