י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"איומים קונקרטיים על חייה"

בעלה של הדר' שרון אלרעי פרייס בקריאה למשטרה: "פעלו מייד"

בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור הדר' שרון אלרעי פרייס, מפרסם הבוקר ציוץ חריג עם קריאה דחופה למשטרה ולשר הממונה "פונה אליכם ישירות, יש איומים קונקרטיים על אשתי". | רק אתמול הוגשה תלונה במשטרה ע"י משרד הבריאות בטענה להסתה

בעלה של הדר' שרון אלרעי פרייס בקריאה למשטרה: "פעלו מייד"
אילוסטרציה צילום: Unsplash

‏ברקע התלונה שהגישו אמש במשרד הבריאות למשטרת ישראל בעקבות תלונות על "ההסתה המשתוללת ברשתות החברתיות כנגד ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון אלרעי פרייס". והדרישה אמש לכך כי "ההסתה חייבת להיפסק ומיד", פרסם הבוקר (חמישי) מאיר פרייס, בעלה של הדר' שרון אלרעי פרייס, ציוץ חריג ברשת ה'טוויטר' בו הוא קורא למשטרת ישראל ולשר לביטחון פנים עמר בר לב לפעול כנגד ההסתה לפני שזו תיגמר בטרגדיה "משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי (שרון אלרעי פרייס)". 

מאיר בפנייתו טען על המשטרה "אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי!". 

כזכור, אמש פרסמו במשרד הבריאות כי הם מגישים תלונה במשטרה על הסתה כנגד פרייס. תוך צירוף תמונה ובה כמה ממקרי ההסתה  המדאיגים ברחבי הרשת, כשהם קוראים למשטר - "תעצרו את זה". 

עֹמר ישראל בר-לב, השר לביטחון הפנים מסר בתגובה: "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד״ר אלרעי-פרייס. אין מקום לשיח מהסוג הזה כלפי אף אדם, ובטח כלפי משרתי ציבור מסורים ומומחים בתחומם כד״ר אלרעי-פרייס. הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים והן בחקירה. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין".

איומים שרון אלרעי פרייס הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד