ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סגר חלקי במוסקבה

הקורונה ברוסיה: נשבר שיא מקרי מוות ליום

ברקע שיא במספר המתים ליום מנגיף הקורונה, רוסיה הולכת לסגר חלקי כשמסעדות ובתי ספר נסגרו במוסקבה. הרשויות העניקו חופשה לעובדים של תשעה ימים כדי לרסן את התחלואה

הקורונה ברוסיה: נשבר שיא מקרי מוות ליום
אילוסטרציה צילום: unsplash

כאשר רוסיה רושמת שיא של 1,159 מקרי מוות ליום מקורונה, יחד עם תחלואה שמתפשטת במהירות, חנויות, מסעדות ובתי ספר נסגרו במוסקבה חלקית. הרשויות גם נתנו לעובדים ברחבי רוסיה תשעה ימי חופש מיום שבת הקרוב במטרה לרסן את ההתפשטות.

חנויות, מסעדות ובתי ספר נסגרו במוסקבה, כאשר רוסיה רושמת מקרי מוות רבים, רק חנויות חיוניות כמו סופרמרקטים ובתי מרקחת מורשים להיפתח בבירה, בעוד שחנויות מזון מספקות רק אוכל בטייק וואיי.

רוסיה דיווחה על שיא של 1,159 מקרי מוות מקורונה ב-24 השעות האחרונות. הנתונים הרשמיים הם 40,096 מקרים חדשים ב-85 אזורים ברוסיה, הסגר הגדול האחרון של רוסיה היה במאי-יוני 2020. מספר המתים הכולל ברוסיה מהמגיפה הוא רשמית יותר מ-230,000, הגבוה באירופה ואחד מהגבוהים בעולם.

מנגד, סוכנות הסטטיסטיקה הממלכתית 'רוסטט' חישבה את מניין המתים ברוסיה מעל 400,000, גבוה בהרבה מנתוני המדינה. שיעור האוכלוסייה של רוסיה שמחוסנת באופן מלא, נותר נמוך, ב-23 באוקטובר הוא עמד על 32.8%, ברוב מדינות אירופה יש שיעורים גבוהים בהרבה.

למרות מבצע חיסונים אינטנסיבי של המדינה, רוסים רבים לא סומכים על חיסון ספוטניק הרוסי, ולא רוצים להתחסן.

קורונה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד