י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לשים ידה על המאיימים"

רה"מ נפתלי בנט בתגובה לאיומים על אלרעי-פרייס: "מלחמת הפייק צריכה להסתיים"

בעקבות הציוץ של מאיר פרייס בעלה של הד"ר אלרעי פרייס בו סיפר על איומים ישירים על חייה, ראש הממשלה נפתלי בנט, השר לביטחון פנים עמר בר לב, ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ מגיבים: "המשטרה תשלים את החקירה בצורה רצינית"

רה"מ נפתלי בנט בתגובה לאיומים על אלרעי-פרייס: "מלחמת הפייק צריכה להסתיים"
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

לאחר הציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (חמישי) הדר' מאיר פרייס בנוגע לאיומים על אשתו, ראש שירותי בריאות הציבור הדר' שרון אלרעי פרייס, פרסם ראש הממשלה נפתלי בנט הודעת גיבוי בה כתב כי "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד ד"ר אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק". 

עוד הוסיף ראש הממשלה בהודעה כי "‏החיסונים הם כיפת הברזל שלנו מול הקורונה. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת". וקרא לכולם "‏התעלמו מהפייק, לכו להתחסן". 

גם השר לביטחון פנים עמר בר לב הגיב מוקדם יותר היום בנוגע לדבריו של מאיר פרייס וכתב "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד"ר אלרעי-פרייס. אין מקום לשיח מהסוג הזה כלפי אף אדם, ובטח כלפי משרתי ציבור מסורים ומומחים בתחומם כד״ר אלרעי-פרייס". 

השר סיפר כי הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים והן בחקירה. "אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין", אמר בר לב. 

הציוץ שכתב מוקדם יותר היום מאיר פרייס, בעלה של הדר' שרון אלרעי פרייס בנוגע לאיומים כלפיה

גם יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ הגיב: "משטרת ישראל חייבת להתייחס בכל הרצינות לאיומים על חיה של דר' שרון אלרעי פרייס, לשים את את ידה על המאיימים, ולאפשר לדר' פרייס להמשיך לקיים את זכותה וחובתה לשרת את הציבור במקצועיות ובמסירות לא פניות וחששות כפי שהיא עושה". 

ראש הממשלה נפתלי בנט שרון אלרעי פרייס בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד