ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
שערוריה

ראש העיר ונתניהו תקפו את השר מ'יש עתיד'

לאחר ששר התיירות הודיע כי ישקול מחדש מימון לפרויקט תיירותי בבית שאן, ראש העיר הניח את אבן הפינה בהעדרו של השר מיש עתיד בנוכחות ראש האופוזיציה וחברי הליכוד. ראש העיר ונתניהו תקפו את השר על החלטתו

ראש העיר ונתניהו תקפו את השר מ'יש עתיד'
ז'קי לוי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אירוע הנחת אבן הפינה לפרויקט של משרד התיירות בבית שאן, שהתקיים הערב (חמישי) אליו הוזמנו יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וחלק מחבריו לסיעה, כאשר שר התיירות יואל רזבוזוב לא מוזמן ומאיים להודיע על עצירת המימון לפרויקט, אך על אף הודעתו של רזבוזוב, החליט ראש העיר ז'קי לוי לקיים את האירוע בהיעדרו.

בטקס, תקף לוי חריפות את שר התיירות מ'יש עתיד' ואמר: "לא ידעתי עד כמה חכמי חלם יש במדינת ישראל, ואז קיבלתי מכתב משר התיירות שמאיים עליי, ומודיע שהוא שוקל מחדש".

עוד הוסיף ראש עיריית בית שאן וחבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד: "אני אומר פה לשר התיירות - על הפריפריה לא מאיימים". בדבריו התייחס לנתניהו שנכח בטקס ואמר: "הם צריכים להבין שלא נכנענו ולא ניכנע. ראש הממשלה לשעבר - אתה אשם שהבאת רכבת לבית שאן ושאתה עושה פרויקט תיירות אתה גם אשם".

"בית שאן מחזירה לך אהבה. הם לא הפנימו שאנחנו במדינה דמוקרטית ושהם הקימו ממשלה ולא עשו מהפכה צבאית. הם יכולים להחליף ועדות, הם לא יכולים להחליף את העם", אמר לוי.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר בטקס בבית שאן: "ההחלטה של שר התיירות רזבוזוב לעצור את התקציב לתיירות בבית שאן מסיבות פוליטיות היא שערורייה. אנחנו כממשלה קידמנו והשקענו בפרויקטים של אתרי תיירות ומורשת בלי שום שיקול פוליטי".

והוסיף כי פרויקט התיירות בבית שאן חשוב לעיר ולתיירות הישראלית. "אני קורא לו לבטל מייד את ההחלטה הזאת - לא בשביל הליכוד אלא בשבילו כדי שהחרפה הזאת לא תהיה על ראשו".

בנימין נתניהו גקי לוי בית שאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד