ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
השופטת הכריעה

שוטרים לא מחוסנים יחויבו להיבדק כדי לקבל משכורת

שופטת בסטטן איילנד קבעה נגד איגוד המשטרה הגדול ביותר בניו יורק, והודיע כי אם השוטרים שלא חוסנו, לא יעשו בדיקות קורונה, הם לא יקבלו משכורת

שוטרים לא מחוסנים יחויבו להיבדק כדי לקבל משכורת
שוטרים ברחובות ניו יורק צילום: unsplash

שופטת בית המשפט העליון של מחוז ריצ'מונד בניו יורק, ליזט קולון, קבעה כי ראש העיר ביל דה בלאזיו יכול לאכוף את חובת החיסון נגד קורונה, ומותר לו לחייב את כל עובדי העירייה, כולל שוטרי משטרת ניו יורק, לקבל את החיסון הראשון שלהם עד יום שישי בשעה 17:00, או לחלופין לצאת לחופשה ללא תשלום.

מפכ"ל המשטרה דרמוט שיי התחנן שוב בפני השוטרים לקבל את החיסון עד יום שישי, אך אמר כי ביום שני ההוראה תיכנס לתוקף באופן רשמי. מי שלא יהיה מחוסן, לא יוכל להישאר בתפקיד.

"ביום שני זה יאכף, ואם אתה לא מחוסן, אין משכורת ולא תוכל לעבוד, אני לא חושב שמישהו רוצה שזה יקרה, אנחנו צריכים אותך שם בחוץ. אנא לנצל את הימים הקרובים ולהתחסן". הוא הוסיף שאם שוטרים לא מחוסנים אמורים לעבוד בסוף השבוע, הם עדיין צריכים להופיע למשמרות שלהם.

ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי קצת יותר מ-73 אחוזים מכוח העבודה של המשטרה הכולל כמעט 35,000 שוטרים במדים וכ-18,000 עובדים אזרחיים, חוסנו נכון ליום שלישי, מאות נוספים קבעו תור ליום חמישי ושישי.

משטרת ניו יורק חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד