י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
לפיד יהיה רה"מ?

לראשונה: גנץ מבהיר מה יעשה כשיגיע מועד הרוטציה

שר הביטחון בני גנץ כותב בפוסט כי למרות הרינונים סביבו הוא לא יפרק את הממשלה. "בממשלה הזו, גם אם יש חילוקי דעות – פועלים למען האזרחים. לא אאפשר שקר ואי עמידה בהסכמים"

לראשונה: גנץ מבהיר מה יעשה כשיגיע מועד הרוטציה
גנץ ולפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הטורים הפוליטיים עסוקים מאז הרכבת הממשלה ביחסיים האישיים בין שר הביטחון בני גנץ לשר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, שהיו שותפים פוליטיים ואז הפכו לאויבים פוליטיים מרים, אך רצה הגורל וכעת עתידו של לפיד בלשכת ראש הממשלה נמצא בידיו של גנץ.

הערכות הפוליטיות חזרו שוב ושוב על כך שבני גנץ לא יאפשר ללפיד להיכנס ללשכת ראש הממשלה, כאשר התנהלותו של שר הביטחון גנץ בממשלה מעוררת ויכוחים ועימותים פוליטיים בצד השמאלי של הממשלה המגוונת.

בפוסט סיכום שמעלה יו"ר כחול לבן מדי שבוע הוא מצהיר כי יכבד את ההסכם הרוטציה, "בממשלה הזו, גם אם יש חילוקי דעות – פועלים למען האזרחים, מכבדים הסכמים. אני לא אאפשר ששקר ואי עמידה בהסכמים יהיו חלק מהתרבות הפוליטית בישראל- ולכן הממשלה הזו תעמוד בהסכמים שנחתמו ונעשה הכל כדי שתמלא את ימיה בעשייה ודאגה לאזרחי ישראל", מבהיר גנץ.

השבוע צפויים לדון בכנסת באישור התקציב, כאשר גנץ חשוד כמי שמנסה להפיל את הממשלה. בפוסט הוא מנסה להרחיק את תדמית המפרק. "מי שניסה לבלום את קידום תקציב המדינה משיקולים אישיים אינו חלק מהממשלה, ומי ששמים את אזרחי ישראל בראש סדר העדיפויות נמצאים היום בממשלה", כתב.

בני גנץ רוטציה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד