ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
צפו בוידאו

הגר"מ מאזוז: "גזרו על החתולים שיהיה להם כסף"

הגר"מ מאזוז ראש ישיבת 'כסא רחמים' התייחס בשיעורו בישיבה לגזירות הממשלה על החד פעמי והדאגה לחתולים: "בכל מדינה מתוקנת שעושים גזירה אומרים אנחנו נעשה על כולם, כאן בארץ אומרים רק על חרדים". צפו בוידאו 

הגר"מ מאזוז: "גזרו על החתולים שיהיה להם כסף"
הרב מאזוז צילום: Aharon Krohn/Flash90

בשיעור בישיבת 'כסא רחמים' התייחס ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז לגזירת החד פעמי של שר האוצר אביגדור ליברמן והממשלה. 

הגר"מ מאזוז אמר "יש לנו גם שונאים שמחפשים לעשות רע לחרדים, בזמן הבחירות היה משוגע אחד כותב מודעות, חרדים כל מה שקורה במדינה הכול בגלל החרדים". 

ראש הישיבה הביא דוגמא מגזירת החד פעמי והראה בידו עם כוס חד פעמית: "מי שלוקח כוס כזאת ישלם עליה פי 3, כמה עולה כוס כזאת? בכל מדינה מתוקנת שעושים גזירה אומרים אנחנו נעשה על כולם, כאן בארץ אומרים רק על חרדים".

"מי שרוצה לקנות דבר בזול ילך לעזה יתחפש לאיזה ערבי שם הכל בזול, שמה לא גזרו עליהם". 

הרב התייחס לתקציב לחתולי הרחוב, "גזרו על החתולים שיהיה להם אוכל", והזכיר את דברי חבר הכנסת ליצמן, "מישהו אמר בכנסת "הכלבים דואגים לחתולים", הן כלבים בדמות בני אדם, כל הדברים מוזרים ומטומטמים עושים אותם".

"הגיע הזמן שיטרטרו אותם משמים, מטרתם להשמיד, ליברמן וסער, צריכים להתפלל להתפלל ולא יתייאש אסור להתייאש התורה מלמדת אותנו לא להתייאש, גם שיש לנו פושעים כאלה שרוצים להעביר את התקציב, שיסכימו על החתולים ועל הערבים, אחרי כמה שנים יעיפו אותם הם וחתוליהם וכל אשר להם".  

הרב מאיר מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד