ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"ניצחון אישי לי"

גנץ על נתניהו: ניסה לחטוף את אזרחי ישראל

בסיעת יש עתיד תקף בני גנץ את ראש הממשלה הקודמת בנימין נתניהו וטען כי הוא ניסה לחטוף את אזרחי ישראל. "נכנסנו לממשלה הקודמת כי חשבנו שבעת צרה כל הישראלים ערבים זה לזה"

גנץ על נתניהו: ניסה לחטוף את אזרחי ישראל
גנץ ונתניהו בכנסת צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

שר הביטחון ויושב ראש כחול לבן בני גנץ כינס אחר הצהרים (רביעי) את סיעתו 'כחול לבן' שעות קודם העברת התקציב, ובפתח הישיבה הוא האשים את הממשלה הקודמת ומי שעמד בראשה בנימין נתניהו בכך שניסה לטענתו "לחטוף את אזרחי ישראל".

"נכנסנו לממשלה הקודמת כי חשבנו שבעת צרה", אמר גנץ, "כל הישראלים ערבים זה לזה ושנדרש תקציב מדינה שיאפשר צמיחה והתמודדות עם הקורונה. במקום זה, קיבלנו ניסיון של ראש הממשלה הקודם נתניהו ושותפיו, להמשיך ולגרור את ישראל לשיסוי, ולעוד מערכת בחירות, אך ורק מאינטרסים אישיים ומשפטיים". לדבריו, "זה היה ניסיון חטיפה של אזרחי המדינה וצורכיהם".

עוד אמר שר הביטחון "כעת הממשלה הנוכחית מעבירה תקציב שיאפשר התאוששות מהקורונה, ומנופי צמיחה קדימה. זה ניצחון לסולידריות הישראלית ועדות לאחריות של מנהיגי הקואליציה כולם ובראשם שר האוצר ליברמן שבתקופה קצרה דאג להביא תקציב מאוזן ואחראי ביחד עם ראש הממשלה וכלל השרים. אני רואה בהעברת התקציב ניצחון אישי לי, ניצחון לכחול לבן וניצחון לחברה הישראלית כולה מול מי שביקש למנוע תקציב מאזרחי ישראל".

"מי שניסה לפעול נגד האינטרסים של מדינת ישראל יושב כעת באופוזיציה, ומי שרוצים לקדם את האינטרסים של ישראל נמצאים בקואליציה ובתפקידי מפתח", תקף עוד השר גנץ את הממשלה הקודמת בו הוא היה חלק ממנה.

על המצב הביטחוני אמר שר הביטחון גנץ, "כשר הביטחון אני קובע שהתקציב שאנו מעבירים יאפשר לנו לפתח יכולות שהן קריטיות לקיומה של מדינת ישראל מול האתגרים ההולכים ומתפתחים, בעיקר מצד איראן, שממשיכה במרוץ החימוש הגרעיני, ממשיכה לשתול את זרעי הפורענות שלה בסוריה, בלבנון ובעזה. מול אלו אנו נמשיך לפעול ונדאג לגדוע את מנוע החמצן האיראני לטרור האזורי בכל מקום שירים את ראשו".

בני גנץ בנימין נתניהו תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד