י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
100% טרי!

רמי לוי מציג: מחלקת בשרים משובחת וכשרה למהדרין

הניחו ליד 'מייבין' 2 מנות זהות אחת מבשר טרי והשנייה מבשר קפוא. יטעם, יהנהן ויצביע - זה הבשר הטרי • הכירו את מחלקת הבשרים של רמי לוי, למייבנים בלבד

רמי לוי מציג: מחלקת בשרים משובחת וכשרה למהדרין
בשרי רמי לוי צילום: יח"צ

שבת וחג, סעודת ברית, בר מצווה או חתונה, בכל סעודה המנה הבשרית לוקחת 'נתח' מכובד, ווריאציות שונות, צורות מגוונות, צלחות מעורר קריאות התפעלות- אבל תמיד בשר. מתכוני הבשר מנצחים בכל פרמטר וטעימים תמיד. רשת 'רמי לוי' הרשת היחידה עם מעדניה פעילה בתוך החנות. במעדניות שלה תמצאו אך ורק בשר 100% טרי, לא מעובד, לא מופשר- רק טרי 100%.

הניחו ליד 'מיבין' 2 מנות זהות אחת מבשר טרי והשנייה מבשר קפוא. יטעם, יהנהן ויצביע- זה הבשר הטרי. "איך ידעת"? תתפלאו- "זה נראה אותו דבר ו(כמעט) אותו הטעם..." הוא יחייך ויסביר ש"הטעם לא דומה ולא כמעט. הבשר הטרי רך יותר הטעם שלו מודגש מרגישים את הבשר העסיסי שלא עבר איזשהו תהליך לא ברור. זה בשר כדי להתענג עליו בשבת"

במה הבשר הטרי מיוחד מהבשר הקפוא?
חשוב לנו לאכול מאכלים טובים טעימים ובריאים. הבשר הטרי מגיע אלינו כמו שהוא ללא שינויים. הבשר לא עבר עיבוד או הקפאה. הבשר הטרי עשיר בערכים תזונתיים שחשובים לבריאות שלנו כמו חלבון, ברזל, אבץ, ויטמין B12 וחומצה פולית. בבשר קפוא או מופשר שעובר עיבוד הערכים התזונתיים נאבדים והגוף שלנו לא מקבל את הויטמינים החשובים. בנוסף, ניתן להקפיא את הבשר הטרי בניגוד לבשר מופשר שעבר כבר הקפאה ולא מומלץ להקפיא פעם שנייה. כמובן הטענה המנצחת: טעים יותר עסיסי ומשובח לכבוד שבת קודש או לכל שמחה אחרת שאתם חוגגים.
בכל אחת מהחנויות ברשת השיווק 'רמי לוי' תוכלו למצוא מעדניה עם בשר 100% טרי ולכבד את השבת בדיוק כמו שאתם אוהבים.

שבת של שלום

רמי לוי מסעדת בשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד