י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
כזה עוד לא שמעתם

גזירת החד פעמי: ההברקה שתמשוך את ילדי השכונה

הטלת המס על הכלים החד פעמיים מעסיקה את העם כולו - אבל מי שלקח את העניין צעד אחד קדימה, הוא מאיר נוראני מבני ברק, שמארגן חברת תהילים לילדי השכונה, והבטיח לקיים הגרלה, לא על מיני ממתק - אלא על "צלחות חד פעמי"

גזירת החד פעמי: ההברקה שתמשוך את ילדי השכונה
צלחות חד פעמיות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"גזירת החד פעמי" ממאנת לרדת מסדר היום החרדי. כולם מתעסקים בנושא - משפחות רבות הצטיידו במלאי בלתי נגמר, בתי הכנסת הזמינו כמויות אדירות והישיבות נכנסו לכוננות ספיגה.

מי שלקח את העניין צעד אחד קדימה הוא מאיר נוראני, תושב בני ברק, שמארגן מדי שבת אחה"צ "חברת תהילים" לילדי השכונה בבית הכנסת חמדת שמעון בבני ברק.

השבוע החליט מאיר לפרסם מודעה פיקנטית ויצירתית, ועדכן את ילדי השכונה כי מי שישתתף השבת באמירת התהילים - ייכנס להגרלה על... "חבילת צלחות חד פעמי".

המודעה על ההגרלה לצלחות חד פעמי

מאיר מסביר ל'בחדרי חרדים' כי מדי שבת הוא מחלק חטיפים, מיני ממתק ופרסים דומים לילדי החמד שמגיעים לאמירת התהילים - אבל השבוע הבין כי נושא החד פעמי ימשוך יותר את הילדים.

הוא מספר כי הוא מארגן את חברת התהילים לעילוי נשמת אחיו יהודה נוראני ז"ל שהלך לעולמו לפני תשע שנים, לאחר שסבל ממחלת הסרטן ל"ע. "מדובר בבית כנסת ספרדי ברחוב קהילות יעקב, אבל ילדים מכל העדות מגיעים מדי שבת למקלט כדי להגיד ביחד תהילים".

חד פעמי חברת תהילים אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד