י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
תיעוד מטריד ומזעזע

נוסעים במטוס שרו שירים אנטישמיים נוראיים לאברך חסידי

בתיעוד מטריד נראים אוהדי קבוצת 'ווסטהאם' הבריטית שרים קריאות אנטישמיות לעבר אברך חסידי בזמן שהוא מתיישב בטיסה מאנגליה לבלגיה עליה היו אוהדים שעשו את דרכם לרגל משחק כדורגל

נוסעים במטוס שרו שירים אנטישמיים נוראיים לאברך חסידי
האוהדים והאברך צילום: רשתות חברתיות

בתיעוד מזעזע נראים אוהדי 'ווסטהאם' שרים שירי כדורגל אנטישמיים לעבר יהודי חסידי כשהוא מתיישב בטיסה לבלגיה. האוהדים היו על המטוס לכיוון העיר גנק, שם הם שיחקו ביום חמישי בערב.

בתיעוד ניתן לראות שבזמן שאברך לבוש בלבוש חסידי עשה את דרכו במעבר, חלק מהאוהדים שר שירים נבזיים שלא ראויים לעלות על הכתב, מילים בוטות מאד.

ראשי קבוצת וואטסאהם אמרו ל'דיילי מייל', כי התיעוד 'מזעזע', והודיעו כי כל אדם שיזוהה בסרטון, יורחק ממשחקי הקבוצה. התיעוד שהופץ ברשתות החברתיות ביום חמישי בערב, עורר זעם בקרב רבים, על רקע קריאות למנוע מכל נוסעי המטוס שלקחו חלק בכך, להגיע למשחקי הקבוצה.

איאן אוסטין, בעבר חבר פרלמנט מטעם הלייבור, צייץ בטוויטר: "מגעיל. זה לא 'שיר אנטי טוטנהאם', זה אנטישמי, הבחור מסכן, זו התעללות גזענית, למה הם לא הורדו מהטיסה?".

דובר קבוצת ווסטהאם יונייטד אמר: "ווסטהאם יונייטד מזועזעת מהתוכן של הסרטון המופץ ברשתות החברתיות ומגנה את התנהגותם של האנשים המעורבים, המועדון נמצא בקשר עם חברת התעופה והרשויות הרלוונטיות כדי לזהות את האנשים, אנחנו ממשיכים להיות חד משמעיים בעמדה שלנו - יש לנו גישה של אפס סובלנות לכל צורה של אפליה, כל אדם שיזוהה יקבל הרחקה מהמועדון. שוויון, גיוון והכלה הם לב ליבו של מועדון הכדורגל ואנחנו לא מקבלים בברכה אף אדם שאינו חולק את הערכים הללו".

אוהדים כדורגל אנטישמיות בבריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד