י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"המסכה הוסרה"

דיווח: מנסור עבאס עזר לרוצחי משפחת פוגל

העיתונאית איילה חסון מדווחת כי יו"ר מפלגת רע"מ ביקש לפני כמה שנים סיוע מעורך דין ישראלי שייצג את רוצחי משפחת פוגל הי"ד. העו"ד: "שומר על חיסיון של אנשים שנפגשו איתי" | עבאס מכחיש: "חלק מקמפיין שיטתי"

דיווח: מנסור עבאס עזר לרוצחי משפחת פוגל
רצח בני משפחת פוגל צילום: פלאש 90

לפני מספר שנים, עוד בטרם נכנס לפוליטיקה, יו"ר מפלגת רע"מ מנסור עבאס הציע לעורך דין ישראלי בשם אפרים דמרי, שייצג את רוצחי משפחת פוגל הי"ד. כך מדווחת העיתונאית איילה חסון ב"חדשות 13".

לפי הדיווח של חסון, עבאס נפגש עם עו"ד ישראלי וביקש שייצג את הרוצחים של משפחת פוגל, שנרצחו בישוב איתמר שבשומרון. העו"ד הגיב לדברים באולפן, הוא לא הכחיש אך גם אמר שהוא לא יכול לאשר.

"אני לא יכול לאשר שמות שנפגשו איתי וביקשו ממני לייצג את החשודים ברצח משפחת פוגל. אני לא יכול לומר כלום. אני שומר על חיסיון של אנשים שנפגשו איתי", אמר.

עבאס עצמו הכחיש את הפרסום ותקף את חסון, שכזכור פרסמה לפני מעל לשבוע על קשרים בין מפלגתו לבין חמאס: "מכחיש כל קשר לעורך הדין אפרים דמרי, ודורש ממנו לחשוף את זהות האנשים שפנו אליו לייצג את הרוצחים לפני עשור".

לדבריו, "המאמצים החוזרים ונשנים של איילה חסון לקשור את רע"מ לטרור, והרצח הנתעב של משפחת פוגל לפני עשור, הם חלק מקמפיין שיטתי, מכוון, שיקרי ומונע על ידי אינטרסים פוליטיים ודינו כישלון. אני מקיים התייעצויות עם עורכי הדין שמיצגים אותנו על מנת להחליט איך להגיב לניסיונות ההפללה שלנו על ידי איילה חסון".

אליחי בן ישי, ‏אחיה של רותי פוגל הי"ד, הגיב: "איילה חסון מפרסמת שמנסור עבאס פנה לעורך דין כדי שייצג את רוצחי אחותי רות, בעלה אהוד ושלושת ילדיהם יואב אלעד והדס פוגל הי״ד. המסכה הוסרה".

"לחיצות הידיים, החיוכים והעברות הכספים מצד שותפיו לקואליציה הם תקיעת סכין נוספת בקדושים שנרצחו. קול דמי אחיי צועקים אליי מן האדמה".

מנסור עבאס משפחת פוגל איילה חסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד