י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לבדוק במצלמות האבטחה"

האם יו"ר הקואליציה סילמן בדתה סיפור על תקיפה?

יו"ר הקואליציה עידית סילמן מהדהדת בתקופה האחרונה את איומי התקיפה אותם היא מקבלת במסרונים וברשתות החברתיות השונות ואף ציינה בשידור חי כי בעת שתדלקה את רכבה חוותה תקיפה פיזית אלימה | עיתונאים שניסו לברר את פרטי המקרה לא קיבלו תשובה מספקת מה שמעלה חשש על אמינות הסיפור

האם יו"ר הקואליציה סילמן בדתה סיפור על תקיפה?
אילוסטרציה צילום: unsplash

יושבת ראש הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן התראיינה אמש בחדשות 12, שם שיתפה כי לפני שבועיים הותקפה פיזית, אך מתברר כי כשמנסים להבין את פרטי המקרה היא גוזרת שתיקה מה שמעלה חשש כי היא בדתה את הסיפור.

כך סיפרה חברת הכנסת סילמן, "לפני שבועיים תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין והטיח אותי פיזית לרכב". היא ציינה כי "הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות".

עיתונאים שפנו אל חברת הכנסת סילמן לאחר הראיון וניסו להבין היכן היה המקרה, באיזו תחנת דלק, זאת בזמן שרוב תחנות הדלק בישראל מרושתות במצלמות, אך סילמן מצידה סירבה להתייחס ובמקום זה פרסמה צילום מסך של הודעות נאצה שקיבלה בימים האחרונים.

סילמן אף מסרבת לומר האם הגישה תלונה למשטרה או לקצין הכנסת. ההתחמקות כאמור, מעלה סימני שאלה האם האירוע שהיא מספרת אכן קרה, ואם לא מדוע עשתה זאת בשידור חי.

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי אף הגיש פנייה דחופה לשר לביטחון פנים עמר בר לב: "אמש, במהלך ראיון שיגרתי נחשפנו לאירוע חמור מאין כמותו, אשר אנו כנבחרי ציבור אסור לנו לעבור עליו בשתיקה. כמדינה חפצת חיים אסור לנו להשלים עם אירוע של תקיפה פיזית של נבחרת ציבור, מאחר ותחנות הדלק מצולמות הנני דורש מכם לפעול באופן אקטיבי לעלות על עקבותיו של התוקף האלמוני, ולמצות איתו את כל חומרת הדין. היום זה היא, מחר זה אנחנו".

בתוך כך, מגורמים בכנסת נמסר כי הנושא לא הובא לידיעת קצין הכנסת.

עידית סילמן תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד