י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פחות מחודש אחרי

רצח איש העסקים הדתי: נעצר חשוד במעשה

המשטרה עצרה הבוקר תושב ראשון לציון, בחשד למעורבות בירי לעבר איש העסקים אלדד פרי לפני כשלושה שבועות ברחובות | פרי נרצח בשעה שהגיע לתפילת שחרית בבית כנסת בעיר 

רצח איש העסקים הדתי: נעצר חשוד במעשה
אלדד פרי, זירת הרצח צילום: פלאש 90

כשלושה שבועות לאחר רצח איש העסקים אלדד פרי, הבוקר נעצר חשוד במעשה. החשוד, תושב ראשון לציון בן 64, נעצר ע"י היחידה המרכזית של מחוז מרכז החוקרת את הפרשה, והוא נחקר בשעה זו בתחנת המשטרה. בנוסף אליו, שבעה חשודים נוספים עוכבו לחקירה. במשטרה מציינים כי החשוד יובא בפני שופט אחר הצהריים בבימ"ש השלום בראשל"צ.

נזכיר כי פרי, איש עסקים דתי מוכר בתחום הנדל"ן, נורה למוות על ידי אלמוני בבוקר יום שישי לפני פחות מחודש. הרצח אירע בחניון בדרך מרדכי בשיסט בעיר, בעת שפרי, בן ה-44 , הגיע לבית הכנסת לתפילת שחרית.

כוחות הצלה רבים הגיעו למקום אך הם נאלצו לקבוע מותו. לפי הערכות, הרוצח המתין לפרי בכניסה לבית הכנסת. הרצח ככל הנראה תוכנן מראש והרוצח ידע על כוונתו להגיע לבית הכנסת.

המחסל, שהגיע רכוב על אופנוע, ירה בפרי מטווח קצר ומייד לאחר מכן נמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירה ובשעות אלו מתנהל מצוד אחרי היורה.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים קבעו את מותו של גבר בן 44 בדרך מרדכי בשיסט ברחובות. פראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה במגרש החניה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

בשנה שעברה קרסה החברה של פרי לאחר שנקלעה לקשיים. בעקבות כך, בית המשפט מינה נאמן זמני לעסקיו. חקירת הרצח הועברה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה.

אלדד פרי רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד