י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסוכן המשטרתי התחזה לשליח

ברשת הטלגרם: 29 נאשמים בסחר בסמים קשים

לאחר שסוכן משטרתי, שהתחזה לשליח, "הפיל" 29 בני אדם שסחרו בסמים קשים ברשת הטלגרם, היום הוגשו נגדם כתבי אישום | הם נאשמים כי מכרו או תיווכו לסוכן המשטרתי סמים מסוגים שונים בהיקף של מאות אלפי שקלים | הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים

ברשת הטלגרם: 29 נאשמים בסחר בסמים קשים
סמארטפון פתוח על טלגרם צילום: unsplash

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט שמונה כתבי אישום כנגד 29 נאשמים בגין סחר בסם מסוכן, ניסיון סחר בסם מסוכן ותיווך לסחר בסם, כל אחד ע"פ חלקו, זאת לאחר שנתפסו במסגרת פעילות משטרתית חשאית ורחבה, כשהם סוחרים ומוכרים לסוכן משטרתי סמים מסוג קוקאין, מתאמפטמין, ו-MDMA בשווי מוערך של כחצי מיליון שקלים.

הקשר בין הסוכן לנאשמים החל דרך קבוצת "טלקוק" שבאפליקציית "טלגרם" וכן במסגרת היכרות אישית עמו בעת עבודתו הבדויה כשליח של חברת "תן ביס".

במסגרת פעילות חשאית באזור המרכז, הופעל סוכן משטרתי, אשר יצר קשר עם משתמשים שונים בקבוצת "טלקוק" הפועלת במסגרת אפליקציית "טלגרם" ואשר במסגרתה מוצעים למכירה סמים מסוגים שונים. על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד שחר לדובסקי, הסוכן המשטרתי יצר קשר עם משתמשים ברשת טלגרם וביקש לרכוש מהם סמים מסוגים שונים.

המשתמשים או מי מטעמם נפגשו עמו במספר מועדים ומכרו לו את הסמים תמורת סכומי כסף שסוכמו בין הצדדים. כחלק מסיפור הכיסוי שלו עבד כשליח של חברת "תן –ביס" ושליח של משקאות אלכוהוליים, ובחלק מן המקרים יצר קשר עם הנאשמים דרך עבודתו זו, כאשר חלק מן הנאשמים מוכרים לו את הסם באופן ישיר ואחרים שולחים אחרים מטעמם על מנת לבצע את העסקה.

במקביל לכתבי האישום, אשר הוגשו למספר בתי משפט שלום באזור המרכז, הוגשו כנגד הנאשמים בקשות מעצר עד תום ההליכים וכן, במקביל לבקשות המעצר הוגשו גם בקשות לחילוט סכומי כסף שונים המצויים ברשות חלק מן הנאשמים.

בפרקליטות מדגישים כי כתבי האישום שהוגשו כנגד הנאשמים הינם חלק מפרשייה רחבה במסגרתה הופעל סוכן משטרתי למיגור הפשיעה בתחום הסחר סמים. במסגרת הפרשייה הוגשו כתבי אישום כנגד עשרות נאשמים, וביניהם הנאשמים לעיל. סה"כ הוגשו 9 כתבי אישום כנגד 34 נאשמים אשר סחרו ומכרו סמים לסוכן בהזדמנויות שונות בכמות המסתכמת לכדי קילו קוקאין, ו- 180 גרם MDMA ובשווי מוערך של כחצי מיליון שקלים.

סחר בסמים סוכן משטרתי כתב אישום טלגרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד