י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עיר מדממת

מה קורה בבית שמש? שלושה אסונות מחרידים ויוצאי דופן התרחשו בעיר

שלוש משפחות חוו אסונות כבדים בשבועיים האחרונים בעיר בית שמש. שניים מהם הסתלקו בסערה השמיימה בנסיבות טראגיות במיוחד, נסיבות שקשה להעלותן על הכתב. אברך נוסף הסתלק לבית עולמו לאחר מאבק ממושך בנגיף הקורונה. המשפחות כעת נמצאות על סף קריסה והן חייבות שנושיט להן יד

מה קורה בבית שמש? שלושה אסונות מחרידים ויוצאי דופן התרחשו בעיר
חובשים בבית שמש צילום: Yaakov Lederman/Flash90

העיר בית שמש חוותה אסונות כבדי משקל תוך תקופה כה קצרה, שלושה מתושבי העיר הסתלקו לבית עולמם. שני אברכים יראי שמים מרבים, שעסקו בתורה יומם ולילה ועוד אימא צעירה הלכו לבית עולמם כאשר שניים מהם הסתלקו בסערה השמיימה בנסיבות טראגיות במיוחד, נסיבות כאלה שקשה עד בלתי אפשרי להעלותן על הכתב.

לחצו כאן ועזרו למשפחות שחוו אסונות נוראיים>>>

זה פשוט בלתי נתפס,  שלושה אנשים הלכו לעולמם כשהם עוד באיתנם. הראשונה שבהם היא האישה החשובה מרת חנה מיכלס ע"ה שהתמוטטה אל מול עיניהם הנדהמות של בני משפחתה בנסיבות טראגיות וקשות, כאשר ילדיה חוזים במחזה המזעזע וקורע הלב. מחזה שאי אפשר להעלות על הכתב. מחזה שלא ניתן לעכל ולהעלות על הדעת.

הטרגדיה השנייה היא הרב יאיר נמני זצ"ל שנפטר אף הוא בפתאומיות והסתלק לשמי מעלה בסערה, בסערה תרתי משמע. הוא הותיר אחריו עשרה יתומים אשר מתקשים לעכל את הטרגדיה הקשה בה אביהם האהוב הסתלק לשמי מעלה אל מול עיניהם הנדהמות במהלך השבת האחרונה.

המקרה השלישי הוא פטירתו הקשה של הרב שאול שאער זצ"ל שנפטר לאחר שנאבק בנגיף הקורונה. המנוח הותיר אחריו שני יתומים רכים והרים של חובות המאיימים להפיל את האלמנה והיתומים אל המים הרועשים. מדובר בשלושה אסונות כבדי משקל אשר גרמו לעיר בית שמש כולה להזדעזע עד עמקי נשמתם.

תנסו לחשוב על שני המשפחות שחוו טרגדיה נוראה שכזו, טרגדיה בה אחד מהורים מתמוטט אל מול עיניהם הנדהמות של בני המשפחה. המשפחות מתקשות לעכל אחרי הטרגדיה כאשר הילדים מזועזעים עד עמקי נשמתם ועיניהם עדיין מלאי דמעות על הזוועה שהם חזו בה.

תנסו להיכנס לראש של הילדים הקטנים שאביהם נפטר לאחר מאבק ממושך בנגיף הקורונה. תנסו להיכנס לראש של המשפחות שביום בהיר אחד אבדו את אחד מהוריהם. זה פשוט בלתי נתפס, זה פשוט מזעזע.

כעת, המשפחות הללו חייבות את העזרה שלנו, חייבות שנהיה שם לצידם בשעה הקשה הזו רגע לפני שהם קורסים אל תהומות העצבות והייאוש. הן חייבות שנעזור להן. חייבות סיוע ברגעים הללו, לפני שהן יטבעו בגלים הגבוהים. הצטרפו כעת לעזרת המשפחות הכאובות.

לחצו כאן ועזרו למשפחות שחוו אסונות נוראיים>>>


אסון בבית שמש יתומים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד