כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מנסה למנות מקורבים"

האם מרב מיכאלי פועלת להדיח את מקורבי מירי רגב?

סוער בצמרת משרד התחבורה: השרה ומנכ"לית משרדה פועלות כדי לפטר שניים מבכירי המשרד הוותיקים, אשר ידועים כדמויות מוכרות בליכוד והיו מקורבים לשרה לשעבר מירי רגב | גורם במשרד התחבורה: "מדובר בהתנכלות פוליטית לאנשי ימין שמונו כדין ורצון של השרה מרב מיכאלי למנות מקורבים"

האם מרב מיכאלי פועלת להדיח את מקורבי מירי רגב?
משרד צילום: pixabay

יו"ר מפלגת 'העבודה', שרת התחבורה מרב מיכאלי ומנכ"לית משרד התחבורה מיכל פרנק, פועלות כדי לפטר שניים מבכירי המשרד - שילה אדלר ראש אגף התשתיות במשרד התחבורה, ויעקב נתניהו ראש הרשות לתחבורה ציבורית.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן 11', השניים הם דמויות מוכרות בליכוד ונחשבים כמקורבים לשרת התחבורה לשעבר מירי רגב, מה שיכול אולי להסביר את הסיבה לניסיונות ההדחה.

עוד דווח כי מדובר כבר בפעם השנייה בה השניים מתבקשים להגיש מכתבי פיטורין. נתניהו ואדלר, שניהם מהבכירים ביותר במשרד, נבחרו במכרז בתקופת רגב והתבקשו שוב בשבוע שעבר להניח מכתב התפטרות על שולחן המנכ"לית החדשה.

אדלר כיהן בעברו כמנכ"ל מועצת יש"ע וראש מטה השטח בליכוד ונתניהו כיהן בעברו כמנכ"ל מועצת חריש ואיש ליכוד. בעוד אדלר התבקש להתפטר על רקע "חילוקי דעות מקצועיים" - נתניהו קיבל סוג של איום ונטען לגביו כי הוא "רודה בעובדי המשרד".

גורם במשרד שצוטט בדיווח, אמר: "מדובר בהתנכלות פוליטית לאנשי ימין שמונו כדין ורצון של השרה מרב מיכאלי למנות מקורבים". ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה.

מרב מיכאלי משרד התחבורה מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד