י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פותח דף חדש

המועמד שזכה במירוץ הודות ל-153 דולר, מתנצל

המועמד הרפובליקני שזכה במירוץ לסנאט במדינת ניו ג'רזי, הודות ל-153 דולר שהשקיע בקמפיין שלו, מתנצל בפני מי שפגע בהם בשנים האחרונות באמצעות פוסטים שפרסם בפייסבוק בגנות חיסוני הקורונה ובגנות הנביא מוחמד והמאמינים באיסלאם

המועמד שזכה במירוץ הודות ל-153 דולר, מתנצל
אדוארד דור צילום: מתוך הפייסבוק שלו

אדוארד דור, נהג משאית ממדינת ניו ג'רזי, שהביס את נשיא הסנאט לשעבר של המדינה, התנצל ביום שישי האחרון על פוסטים ברשתות החברתיות שפרסם בעבר, בהם השווה בין החיסונים לשואה וכינה את האיסלאם "כת שנאה".

אדוארד זכה במושב בסנאט של ניו ג'רזי מטעם המחוז השלישי של המדינה בבחירות שהתקיימו בשבוע שעבר והפתיע את כולם. בדברי ההתנצלות על הפוסטים שלו אמר דור: "תומך בזכותו של כל אחד לסגוד בכל דרך שיבחר ולסגוד לאלוקים לפי בחירתו".

"אני בחור נלהב ולפעמים אומר דברים בלהט הרגע", אמר דור והוסיף, "אם אמרתי דברים בעבר שפגעו ברגשותיו של מישהו, אני מתנצל בכנות". כך דיווחה סוכנות הידיעות AP.

דור מעולם לא התמודד לתפקיד כלשהו לפני שהביס את סטיבן סוויני, שכיהן כנשיא הסנאט של המדינה במשך יותר מעשר שנים, הוא ניצח אותו ב-2,298 קולות בבחירות בשבוע שעבר וכאמור הפתיע את את המדינה.

על פי מסמכים של וועדת הבחירות בנוגע למימון קמפיין הפרסום, דור הוציא מכיסו סך של 153 דולר בלבד על הקמפיין שלו כדי לשלם עבור מזון ומשקאות מרשת 'דאנקין דונאטס', כמו גם עלונים וכרטיסי ביקור. דור הוא רפובליקני ומעריץ של דונלד טראמפ. כך מדווחת סוכנות הידיעות היהודית JTA.

בפוסטים בחשבון הטוויטר שלו ובעמוד הפייסבוק שלו, דור השווה בין החיסונים לשואה, הוא פרסם תמונה של טלאי צהוב והשווה את מצבם של היהודים במהלך השואה לחוקי הקורונה, וכתב נגד האיסלאם.

"מוחמד היה*** האיסלאם הוא דת שקר, רק טיפשים מאמינים בדרך המוסלמית, זו כת של שנאה". כך כתב דור בציוץ ב-2019.

אדוארד גם כתב בפוסט בפייסבוק כי המתקפה על הקפיטול ב-6 בינואר הייתה "כניסה לא מורשית של מעסיקים פדרליים לא מתועדים" ולא מתקפה של תומכי טראמפ.

חשבון הטוויטר של דור הושבת ורבים מהפוסטים שלו בפייסבוק נמחקו ביום שישי האחרון.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אדוארד דור, נהג משאית של חברת רהיטים וכוכב פוליטי חדש, ניצח את סוויני הדמוקרטי.

התבוסה של סוויני הייתה בלתי צפויה והכניסה את מפלגתו הדמוקרטית להלם מוחלט. סוויני עצמו דחה את כל פגישותיו שנקבעו ליום חמישי האחרון עם היוודע התוצאות. הוא כיהן כנשיא הסנאט מאז 2010 והיה אחראי על האג'נדה המתקדמת של מושל ניו ג'רזי הדמוקרטי, פיל מרפי, באמצעות בית המחוקקים, כולל שכר מינימום של 15 דולר לשעה, חופשת מחלה בתשלום ולגליזציה של מריחואנה למטרות שונות.

פוסט בפייסבוק הסתה בפייסבוק ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד