י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האלימות כלפי הצוותים הרפואיים

צפו: המלווה מטיח לרצפה את המחשב בעמדת האחיות

בית החולים 'לניאדו' מעדכן הבוקר כי אנשי צוות במחלקה לרפואה דחופה הותקפו ע"י מלווה של מטופל שנהדף ע"י צוות האבטחה | מנכ"ל בית החולים "קורא למשטרת ישראל למצות את הדין עם התוקף"

צפו: המלווה מטיח לרצפה את המחשב בעמדת האחיות
האלימות בלניאדו צילום: מתוך הסרטון

אירוע תקיפה חמור התרחש הבוקר (ראשון)  במחלקה לרפואה דחופה בבית החולים בקרית צאנז 'לניאדו'. מלווה של מטופל שטופל במחלקה תקף מילולית את הצוות, שבר מסך מחשב במחלקה ונהדף ע"י צוות האבטחה של בית החולים, רגע לפני שתקף פיזית אחות מהמחלקה.

נדב חן, מנכ"ל בית החולים הנתנייתי התייחס לאירוע החמור ומסר "אלימות כנגד צוות רפואי הינה מעשה חמור ביותר, לא יתכן שאיש או אשת צוות המגיעים לעבודה כדי להעניק טיפול יחששו מהתנהגויות אלימות של מטופלים או מלווים".

עוד הוסיף המנכ"ל כי לולא התערבות צוות המאבטחים של בית החולים, התקיפה החמורה יכלה להתפתח לאירוע חמור אף יותר, "אני קורא למשטרת ישראל למצות את הדין עם התוקף. אסור שמעשים אלו ימשכו!" אמר חן. 

בבית החולים עדכנו כי האירוע החמור דווח במידי למשטרת ישראל, שחוקרת את האירוע ברגעים אלו. מקרה התקיפה האחרון מצטרף לשורה של מקרים דומים בבתי החולים בשבועות האחרונים.

בין היתר, הסערה שהתרחשה רק לפני שבועיים בעת שהתפרסמה תמונת מצבתה של חולת הקורונה שנפטרה בביה"ח - כשעל גבי המצבה הכיתוב "נרצחה ע"י בית החולים בלינסון במחלקת הקורונה", אירוע שהדאיג רבים במערכת הבריאות, מחשש לגל תקיפות כנגד אנשי הצוות. 

מדוברות המשטרה(מרחב שרון) נמסר: "במענה לפניית כתבים, המשטרה עיכבה לחקירה שני חשודים אשר הבוקר התפרעו בחדר המיון של ביה"ח לניאדו. חשוד אחד עוכב על ידי צוות האבטחה של בית החולים והחשוד השני נעצר עי שוטרי תחנת נתניה. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה".

בית חולים לניאדו קרית צאנז נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד