י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ריסוס גרפיטי באישון ליל

מכונת הטרור בפעולה: ההתנכלויות לחנויות הסלולר בב"ב נמשכות

טרור הסלולר בערים החרדיות: שבועיים אחרי ריסוס הגרפיטי הראשון: שוב אלמוני ריסס כתובת גרפיטי על רחבת חנות הסלולר "נס תקשורת" בבני ברק. כמו כן, מפגינים גרמו נזק לרכוש בעל החנות 'דידי פון'. כך גם, רשימה של בעלי חנויות בב"ב ובי-ם נכנסה לקטגוריית 'חנויות פסולות'

מכונת הטרור בפעולה: ההתנכלויות לחנויות הסלולר בב"ב נמשכות
העבריין מרסס כתובת גרפיטי ליד חנות 'נס תקשורת' בבני ברק צילום: מצלמות האבטחה

שבועיים אחרי ריסוס הגרפיטי הראשון: שוב אלמוני ריסס הלילה (בין ראשון לשני) כתובת גרפיטי על רחבת חנות הסלולר "נס תקשורת", הממוקמת ברחוב רבי עקיבא פינת אלישע בבני ברק, זאת, ככל הנראה במסגרת המאבק נגד בעלי חנויות הסלולר המסרבים להיכנע לתכתיבים של העסקנים מהוועדה לענייני תקשורת.

בתיעוד ממצלמות האבטחה שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' נראה האלמוני מגיע בלילה ומרסס על רצפת המדרכה את המילים "חנות טרפה".

בעל החנות אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי אותו עבריין הגיע לרסס את הגרפיטי לאחר שראה כי הגרפיטי הקודם נמחק, אבל הוא טוען כי הטרור שמופעל נגדו אינו גרם נזקים לחנות וכי מספר הלקוחות אינו מתמעט בכלל.

משטרת ישראל מסרה בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מדובר בטענות חסרות כל שחר שכן לא התקבלה עד כה כל תלונה במשטרה. ככל שתתקבלה תלונה היא תיבדק במקצועיות הנדרשת".

כמו כן, מפגינים הגיעו אמש (ראשון) שוב להפגין נגד בעל חנות הסלולר 'דידי פון' ברחוב רבי עקיבא 20 בבני ברק, כאשר במהלך השבועות האחרונים אף גרמו לו נזק לרכוש החנות, כאשר השחיתו שלט ענק שרכש בעל החנות.

כך גם בימים האחרונים נכנסה עוד רשימה של חנויות בירושלים ובבני ברק תחת הקטגוריה של "חנויות פסולות" ומודעות שפורסמו קוראות למפגינים להילחם נגד בעלי החנויות הללו.

כזכור, לפני כשבועיים דווח גם על אלמוני שריסס כתובת גרפיטי על רחבת החנות "נס תקשורת". בעל החנות סיפר אז בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי הוא לא פנה למשטרה, "כי זה לא מעניין אותם". לדבריו, הוא כבר פנה בעבר למשטרה יחד עם בעלי חנויות נוספים הסובלים מהתנכלויות, אך הוא הבין כי המשטרה לא מתכוונת לטפל ב"עברייני הסלולר" הללו.

לדבריו, הוא קיבל בעבר מסר מהמשטרה, כאשר אחד החברים שלו שנושא בתפקיד משטרתי אמר לו: "אתה יכול לבוא להתלונן במשטרה - אבל המשטרה לא תעשה כלום. אחרי שאתה יוצא מהתחנה תטפל במפגינים באופן אישי. זו הדרך היחידה שהם מבינים".

 

מכשירים סלולאריים ועדת הרבנים לענייני תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד