כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
על רקע התרגילים הצבאיים

איראן מאיימת: "משמרות המהפכה ירסקו כל איום שנשקף מכל מדינה"

"הצבא האיראני והכוחות המזוינים שואפים ללא הרף לשמור על מוכנותם מול קואליציית המדינות העוינות, במיוחד הקואליציה האמריקאית-ציונית". כך אומר גנרל בכיר במשמרות המהפכה האיראניות

איראן מאיימת: "משמרות המהפכה ירסקו כל איום שנשקף מכל מדינה"
מטוסי קרב. אילוסטרציה צילום: unsplash

מפקד המטה המרכזי של משמרות המהפכה באיראן, אומר כי הכוחות המזוינים האירניים יתנו מענה מוחץ לכל איום הנשקף מכל מדינה וכל כוח תוקפני. "הכוחות המזוינים שלנו, כולל הצבא וחיל משמרות המהפכה האסלאמית ירסקו כל איום הנשקף מכל כוח יהיר ותוקפני, בכל רמה, ומקורו מכל טריטוריה אפשרית", אמר.

הגנרל גולאם-עלי ראשיד ממשמרות המהפכה, אמר את הדברים על רקע תרגילים צבאיים רחבי היקף בהם השתתפו מספר יחידות של הצבא, יחידות חי"ר חיל הים, חיל האוויר וחיל ההגנה האווירית. ממזרח מיצר הורמוז עד לצפון האוקיינוס ​​ההודי.

עוד אמר, כי "הצבא האיראני והכוחות המזוינים שואפים ללא הרף לשמור על מוכנותם מול קואליציית המדינות העוינות, במיוחד הקואליציה האמריקאית-ציונית, כדי לשמור על ביטחון המדינה ולהגן על שלמותה הטריטוריאלית".

אדמירל חביבאללה סיירי, המפקד הראשי של התמרונים אמר, כי "חיזוק היכולות ההגנתיות של איראן ירתיע את האויב מלהעז לחדור לאינטרסים הלאומיים ושלמותה הטריטוריאלית של המדינה, אסור לנו לאפשר לאף מדינה לגרום לקידום יכולות ההגנה של הרפובליקה האסלאמית של איראן להיראות כמו איום על אחרים במטרה לזרוע מחלוקת ואיראנופוביה", אמר סיירי.

"זה לא המקרה של האשמות אירנופוביות שהפיצו האויבים", והדגיש כי "ההתקדמות הצבאית של איראן נועדה רק להגן על שלמותה הטריטוריאלית והאינטרסים הלאומיים של המדינה".

משמרות המהפכה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד