כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נכשלו ברגע האחרון

אישום: השליכו רימונים לעבר בתים - "במטרה להפחיד"

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשו שני כתבי אישום בגין עבירות של נשיאת נשק, ירי וניסיון לירי באזור מגורים ואיומים בעקבות שני מקרים בהם הושלך רימון לעבר בתי מגורים

אישום: השליכו רימונים לעבר בתים - "במטרה להפחיד"
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז שני כתבי אישום בגין עבירות של נשיאת נשק, ירי וניסיון לירי באזור מגורים ואיומים בעקבות שני מקרים בהם הושלך רימון לעבר בתי מגורים. כתב האישום הראשון הוגש כנגד צפדיה איציק (30) מתל אביב וכתב אישום נוסף כנגד הוד סולימן (26) תושב רחובות, אשר השליכו רימון, בשני מקרים נפרדים, לעבר בית מגורים על רקע סכסוך.

על פי כתב האישום הראשון, שהוגש על ידי עורך הדין דודי ענבר, המתלוננים היו מצויים בסכסוך עם אדם אשר הכיר את הנאשם צפדיה איציק. בהמשך לכך, החליט איציק להשליך לעבר המתלוננים רימון במטרה להפחידם. לצורך כך, הצטייד באופנוע שעל לוחית הזיהוי שלו הדביק איזולירבנד שחור על מנת למנוע את זיהויו וכן ברימון הלם.

איציק הגיע לבית המתלוננים בעת ששהו בבית, ירד מן האופנוע כשלראשו קסדה, נכנס לחצר ביתם והשליך את הרימון לעבר הבית. הרימון נפל בסמוך לדלת הכניסה אך לא התפוצץ. לאחר מכן חזר הנאשם בריצה לאופנוע ונמלט במהירות מהמקום. בגין האמור מואשם איציק בעבירות של נשיאת נשק, ניסיון לירי באזור מגורים ואיומים. במקביל לכתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים.

על פי כתב האישום השני, שהוגש על ידי עו"ד ציון אבונה, הנאשם הוד סולימן מתגורר בשכנות למתלוננת, ואילו חברו מצוי עמה בסכסוך. בהמשך לכך החליט הנאשם להשליך לעבר ביתה רימון במטרה להפחידה. לשם כך הצטייד סולימן ברימון, הגיע לקרבת ביתה של המתלוננת, הפעיל את הרימון והשליך אותו. הרימון התפוצץ בסמוך לביתה וגרם לקול נפץ עז.

בגין האמור מואשם סולימן בעבירות של נשיאת נשק, ירי באזור מגורים ואיומים. נוסף על האמור, בעת החיפוש שנערך בביתו של סולימאן בעקבות השלכת הרימון, נמצא בין חפציו סם מסוכן מסוג קנבוס וכן משקל דיגיטלי קטן. בגין כך מואשם סולימאן גם בעבירה של החזקת סם מסוכן לצריכה עצמית. במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד סולימן גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים.

השלכת רימון כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד