כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
"אנחנו מנסים לתקן"

השר מבהיר: "החרדים אינם שותפים פוטנציאליים להרחבת הקואליציה"

"אנחנו מוכנים להרחיב את הקואליציה, אבל שיהיה ברור – דרעי, ליצמן וגפני הם לא שותפים פוטנציאליים". כך אומר שר החקלאות עודד פורר שטען גם כן כי הוא בטוח שראש הממשלה החליפי יאיר לפיד מסכים עם דבריו

השר מבהיר: "החרדים אינם שותפים פוטנציאליים להרחבת הקואליציה"
יונתן זינדל, פלאש 90

שר החקלאות עודד פורר מ'ישראל ביתנו' אמר היום (שלישי) כי המפלגות החרדיות אינן שותפות פוטנציאליות לממשלת בנט-לפיד. "אנחנו מוכנים להרחיב את הקואליציה, אבל שיהיה ברור – דרעי, ליצמן וגפני הם לא שותפים פוטנציאליים", אמר פורר בראיון ל'ynet'.

פורר אמר על ראשי המפלגות החרדיות כי "כל מה שאנחנו עושים הוא בדיוק הפוך ממה שהם עשו. אנחנו מנסים לתקן את השגיאות והדברים הרעים שעשו ליצמן ודרעי בקדנציה הקודמת".

הוא אמר גם שהוא בטוח שראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד מסכים עם דבריו. "אנחנו לא יכולים להגיד מצד אחד שאנחנו רוצים להכניס יותר גברים לשוק העבודה ולהמשיך להתנהג כמו דרעי וליצמן שסבסדו אנשים כדי שלא יצאו לעבודה", הוא טען.

עודד פורר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

בהתייחסות להצהרות בעלי הרשתות הגדולות בדבר העלאת מחירים - אמר פורר: "אני לא חי עם זה בשלום. הוועדה שאותה הקמנו בנוגע לפערי התיווך עובדת והיא תסיים את עבודתה בחודש הקרוב כדי להגיש מסקנות לממשלה. השוק צריך להיות חופשי והתפקיד שלי כשר בממשלה הוא לדאוג שהשוק יהיה תחרותי בלי רגולציה או מינימום רגולציה, וכבר עשינו זאת בחוק ההסדרים".

פורר אמר כי מפלגת 'ישראל ביתנו' התחייבה על מהפכה בעולם הכשרות ואג'נדה ליברלית, הוצאת יותר אזרחים לעבודה ונשיאה בנטל. "את זה אני לא יכול לקדם עם אריה דרעי, אני אומר לך מה שעשה אריה דרעי ואני עכשיו כשר לפיתוח הנגב והגליל ואני רואה מה עשה אריה דרעי. הוא לא עשה בנגב ובגליל. אפשר להסתובב ברחובות בני ברק ולראות את השלטים של הנגב והגליל בנגב ברחובות בני ברק. הוא קידם את הסקטור שלו בלבד ואגב לא קידם את הסקטור אלא העביר תקציבים כדי להשאיר את הסקטור שלו עני, נצרך, פושט יד".

עודד פורר מפלגות חרדיות ישראל ביתנו ממשלה ללא חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד