י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
המאבק בגרעין

ברקע התקיפות בסוריה: איש צבא איראני בכיר במסר מאיים לישראל

מפקד חיל האוויר של משמרות משגר מסר מאיים לישראל ברקע התקיפות המיוחסות לה בסוריה, ואמר כי "ישראל יכולה לפתוח במלחמה, אך איראן תסיים אותה"

ברקע התקיפות בסוריה: איש צבא איראני בכיר במסר מאיים לישראל
אמיר עלי ח'אג'יזאדה צילום: צילום מסך

ברקע המתקפות המיוחסות לישראל נגד יעדים פרו איראני בסוריה, מפקד חיל האוויר של משמרות המהפכה משגר מסר מאיים במיוחד לעבר ישראל. אמיר עלי ח'אג'יזאדה, צוטט אומר כי "ישראל יכולה לפתוח במלחמה, אך איראן תסיים אותה".

חאג'יזדה נאם בטקס לציון מותו של חסן טהרני מוג'דאם, אחד מאדריכלי הטילים הראשונים באיראן, שנהרג בפיצוץ אדיר שהרעיד בסיס טילים במרחק של 59 קילומטרים מטהראן בנובמבר 2012.

מוג'דאם היה בין 17 קציני משמרות המהפכה הבכירים שנהרגו באותו יום, במה שרבים האמינו שהוא מבצע של המודיעין הישראלי. האירוע היה כל כך מזעזע שאפילו המנהיג העליון עלי חמינאי השתתף בהלוויה באותה עת.

חאג'יזדה גם שיבח את ההתקדמות בתוכנית המל"טים הצבאית של איראן ואמר כי "זה הפך לקוץ בעיני האויבים". הוא הוסיף כי כוחה הצבאי של איראן גדל עד כדי כך שהיריבים מבקשים לנהל משא ומתן על הטילים שלה.

מלבד תוכנית הגרעין של איראן, המערב והמדינות האזוריות מודאגות גם מהטילים הבליסטיים של טהראן ורוצות להגביל את התוכנית שלה.

איראן משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד