כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"אדי אקונומיקה 3 פעמים ביום"

משרד הבריאות בהודעה חריגה נגד הרב מב"ב: "מפרסם דברי כזב"

משרד הבריאות מוציא הבוקר הודעה חריגה נגד הרב אורי סופר בטענה כי הוא מהווה פרסום מסוכן ומטעה לציבור | הרב סופר מתנגד חיסונים מוכר ומטפל מדי יום באנשים רבים | בין היתר האשימו במשרד כי המליץ לאנשים "קחו נשימות של אדי אקונומיקה 3 פעמים ביום" 

משרד הבריאות בהודעה חריגה נגד הרב מב"ב: "מפרסם דברי כזב"
חיסוני קורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

משרד הבריאות מפרסם הבוקר (חמישי) הודעה חריגה נגד הרב אורי סופר המוכר כמתנגד פעיל לחיסוני הקורונה. הרב סופר המתגורר בבני ברק, כתב ספרים רבים, ופועל קרוב ל-30 שנה בתחום העסקנות. 

הרב מפרסם לעיתים תכופות סרטונים בהם הוא מציע תרופות חלופיות לטיפול בנגיף, ומטפל באנשים רבים המגיעים אליו מדי יום, על אף שהוא אינו מחזיק ברישיון לעסוק ברפואה. 

הרב אורי סופר // צילום מסך

לטענת משרד הבריאות, הרב סופר ממליץ לאנשים מדי יום, על שיטות טיפול מסוכנות כנגד הנגיף. בין היתר נטען כי המליץ למטופליו "קחו גרגירי לבונה וזה מועיל ב-100% מהמקרים נגד קורונה". 

טענה נוספת שהטיחו במשרד הבריאות בנוגע להמלצות הרב סופר, כי המליץ לאנשים שנדבקו בנגיף: "קחו נשימות של אדי אקונומיקה 3 פעמים ביום", לדברי המשרד מדובר בהמלצה מסוכנת העלולה לגרום לדלקת כימית בדרכי הנשימה. 

עוד ציינו בהודעת משרד הבריאות כי הרב סופר טוען כי "אף אחד לא מת מקורונה" וכי הוא נוהג לנקוב בשמות אנשים שכביכול נפטרו מהחיסון בעוד שבדיקת הפרטים מעלה כי מדובר בכאלו שכלל לא התחסנו. 

"פרסומיו מהווים פרסום מסוכן ומטעה לבריאות הציבור והפרט", נכתב בהודעת המשרד בו הם מזהירים מפני הרב סופר. 

כזכור, לפני כתשעה חודשים הוציאו במשרד הבריאות הודעה דומה נגד הרב יובל אשרוב, אז כתבו נגדו כי הוא מעביר מידע מוטעה לציבור , וכי הוא מסכן באופן בלתי אחראי את שומעיו. 

משרד הבריאות דיינות קורונה הרב אורי סופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד