ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
מה ישבור את ההתנגדות?

הסקר בדק: ההטבה שתמריץ את ההורים הסרבנים לחסן את ילדיהם

סקר 'דיירקט פולס' בדק: כמה הורים יחסנו את ילדיהם? | האם ההמלצה של המומחים שינתה את דעת ההורים המתלבטים? | ואילו הטבות יתמרצו את ההורים הסרבנים לחסן את הילדים בני 5 עד 11? | תוצאות הסקר 

הסקר בדק: ההטבה שתמריץ את ההורים הסרבנים לחסן את ילדיהם
אילוסטרציה צילום: David Cohen/Flash90

כמה הורים ישראלים ייקחו את ילדיהם להתחסן? סקר שערך מכון הסקרים 'דיירקט פולס' עבור 'חדשות 12', בדק, האם לאחר ההמלצה של המומחים שהתקבלה אמש (רביעי) לחסן ילדים בגילאי 5 עד 11, ההורים ייאותו לחסן את ילדיהם. 

השאלה הראשונה שנשאלה: האם תחסנו את ילדיכם בני 5 עד 11? - לזה ענו 43% מההורים כי בטוח יחסנו; 34% השיבו שבטוח לא יחסנו את ילדיהם; ו-23% מההורים מתלבטים. 

השאלה השנייה בדקה, האם ההמלצה שהתקבלה אמש על ידי 'המומחים' שינתה את דעתם של אלו המתכוונים לחסן והמתלבטים: 63% השיבו כי החליטו לחסן קודם ההמלצה; 20% השיבו כי בעקבות ההמלצה הם מתכוונים לחסן; 17% השיבו שההמלצה לא שינתה את דעתם, והם לא יחסנו את ילדיהם. 

השאלה השלישית שנשאלו ההורים הסרבנים, היא אילו מההטבות הבאות יהוו תמריץ לשנות את דעתכם ולחסן את הילדים, על כך השיבו 40% מההורים הסרבנים כי פטור מבידוד בעבור חיסון ישנה את דעתם; 31% השיבו כי דווקא פטור מבידוד בטיסות הוא תמריץ שווה עבור חיסון הילדים; ו-16% מההורים השיבו כי כניסה חופשית למקומות בילוי תהווה תמריץ מספיק. 

חיסון ילדים חיסון לקורונה בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד