כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
בתום חיפושים נרחבים

עצוב: גופתו של ינאי רימון - אותרה

בני משפחתו של הישראלי שנעדר במקסיקו הודיעו כי גופתו של ינאי רימון, אותרה היום. זאת, לאחר שמיום חמישי הופעלו חיפושים נרחבים במטרה לאתרו

עצוב: גופתו של ינאי רימון - אותרה
ינאי רימון צילום: באדיבות המשפחה

סוף עצוב: ישראלי שהוכרז כנעדר לאחר שנסחף לנהר ביום רביעי האחרון בעת שטייל ​​במקסיקו, נמצא ללא רוח חיים.

תושב שדרות ינאי רימון, בן 25, היה בטיול לאחר צבא עם חברים לאחר שסיים שירות ביחידה מובחרת. ממשרד החוץ נמסר ביום רביעי האחרון כי שירותי ההצלה - הן מקומיים והן צוותים ישראלים פרטיים - חיפשו אחר רימון לאחר שהוא נעלם במפל מים ביום רביעי אחר הצהריים בצ'יאפס קרוב לגבול גואטמלה.

חבריו של רימון סיפרו שהוא נפל מגובה של חמישה מטרים לתוך הנהר השוצף ולאחר מכן נשאב לתוך המפל. "הם הלכו, שבעה חבר'ה, והייתה נקודה שהם היו צריכים לחצות את הנהר, ובשלב הזה הוא החליק", אמר בני מרקוביץ', חבר שטייל ​​עם רימון, לאתר ynet. "הוא החליק ונפל ונסחף לזרם חזק ואז לתוך המפל".

לאחר שחבריו דיווחו על היעדרותו, בחברת MAGNUS איתור וחילוץ שיגרו צוות מיוחד כדי לנסות לאתר את הנעדר. בנוסף, משלחת של חבריו ותושבים מקומיים יצאה לחפש אותו. אך היום גופתו נמצאה ללא רוח חיים.

מטעם משרד החוץ נמסר. "גופתו של ינאי רימון נמצאה לאחר יומיים של חיפושים באיזור נפילתו לנהר. קונסול ישראל במכסיקו, שמואל איתן, בשיתוף עם חברת הביטוח PassportCard וחברת MAGNUS איתור וחילוץ, ניהלו את החיפושים בשיתוף כוחות מקומיים. הודעה נמסרה למשפחתו של ינאי רימון. משרד החוץ ושגרירות ישראל במכסיקו משתתפים באבלה הכבד של המשפחה".

 

מקסיקו טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד