י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חוויה יוצאת דופן

בית מלון, טיולים וטיסות: הכירו את המקום הלוהט לחופשת החורף שלכם

מלון "קטאש" הממוקם בגאורגיה והיחיד שכשר למהדרין, מתהדר ביופיו המיוחד ובחדריו הגדולים והמרווחים, המוני תיירים בוחרים להגיע דווקא למלון הזה שכן הוא ממוקם במיקום אסטרטגי במיוחד • ישראל כ. אשר הגיע למקום דרך "טאצ' נופשים מבית קשת הפקות" מספר על חוויה יוצאת דופן: "בטוח שאשוב לכאן"

בית מלון, טיולים וטיסות: הכירו את המקום הלוהט לחופשת החורף שלכם
גאורגיה צילום: unsplash

מאות תיירים כבר הזמינו במהלך הימים האחרונים את חופשת החורף שלהם בבית המלון המרווח והמפואר "קטאש" הממוקם בגאורגיה, מקום שהפך במהרה לאבן שואבת בעבור המוני תיירים מהארץ ומהעולם וזאת בשל אופיו הנינוח, היוקרתי והמרווח של בית המלון אשר מארח המונים במהלך השנה כולה.

לחצו כאן להזמנת חופשת חורף לוהטת>>>

בחברת "טאצ' נופשים", החברה הוותיקה שחרטה על דגלה לתת שירות טיולים וטיסות ייחודיים לשומרי הכשרות בארץ ובעולם יצאה לכבוד חודשי החורף בבצע חסר תקדים לחופשת הכל כלול במלון היוקרתי. המבצע כולל: טיסות, העברות, לינה ושלל טיולים ואטרקציות עם מדריך בשפה העברית.

בנוסף, "טאצ' נופשים" מציעה גם חבילות מותאמות באופן אישי לפי צרכי הלקוח. ובהם טיולים מודרכים וחווייתיים במקום בשלל אטרקציות שונות, כאלה שההגעה אליהן באופן פרטי הינה קשה ומסובכת. תיירים רבים שהגיעו לגאורגיה העדיפו לנסוע דרך חברת "טאצ' נופשים" אשר דואגת להם להכל, מהתחלה ועד הסוף בצורה מיוחדת עם שירות נהדר, שירות כזה שלא תמצאו באף מקום אחר.

גאורגיה מתהדרת בנופים קסומים ובאטרקציות רבות שיגרמו לכם לרצות ולהישאר במקום המהנה הזה. בחברת "טאצ' נופשים" דאגו גם לפרטים הקטנים הללו והם ידאגו לקחת אתכם לטיולים הכי מהנים במקום שישאיר בכם טעם של עוד.

מלון "קטאש" הממוקם בגאורגיה מתהדר ביופיו המיוחד ובחדריו הגדולים והמרווחים, המוני תיירם בוחרים להגיע דווקא למלון הזה שכן הוא ממוקם במיקום אסטרטגי בגאורגיה מרחק נסיעה קצרה משלל אטרקציות וחוויות שגאורגיה מציעה לתייר המזדמן.

גאורגיה נמצאת במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל שם תמצאו עיר מרתקת ושוקקת חיים שבמרכזה נמצא מלון "קטאש" המפורסם. המלון מתהדר בכשרות מהדרין עם ארוחות גורמה עשירות במיוחד ושלל פינוקים נוספים, פינוקים כאלה שגורמות למבקר לרצות ולהישאר שם לזמן ממושך.

אנשים רבים אשר נפשו במלון מספרים על חווית חופשה ייחודית ויוצאת דופן.ישראל כ. אשר נפש במקום דרך חברת "טאצ' נופשים" סיפר כי "הגעתי למלון יחד עם כל המשפחה שלי, זו פשוט הייתה חוויה מדהימה. במשך חיי ביקרתי בעשרות מלונות אבל במקום כזה עוד לא הייתי".

לדבריו "חברת טאצ' נופשים דאגו לנו לכל הפרטים הכי קטנים, הם בצעו בעבורי את הטיסות, העברות ועד הזמנת החדרים במלון". עוד הוא הוסיף כי "לא היה רגע דל, בכל יום יצאנו לטיולים מאתגרים במיוחד בנופיה הקסומים של גאורגיה כאשר הכל מבוצע בצורה יוצאת דופן על ידי המדריכים המוכשרים של קשת טורס, כל מה שנותר לנו לעשות הוא ליהנות מהחופשה, את השאר טאצ' נופשים עשו בעבורנו".

כעת, רגע לפני החורף והסתערות מאות התיירים מרחבי העולם זה ההזדמנות שלכם לשריין לכם מקום בבית המלון "קטאש" בגאורגיה וליהנות מחופשת חורף מפנקת מבית "טאצ' נופשים", חופשה כזו שלא תמצאו באף מקום אחר. הקישו כאן וקבלו את כל הפרטים על החוויה המדהימה שתשאיר בכם טעם של עוד. הקליקו כאן.

לחצו כאן להזמנת חופשת חורף לוהטת>>>

גאורגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד