כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"לצאת לרחוב ולעצור אותו"

"מגיע רק להצטלם": סמוטריץ' תוקף את השר כהנא

יו"ר 'הציונות הדתית' תקף את שר הדתות על תוכניותיו בנושאי דת-ומדינה, וטען שהוא "יהיר" בכך שהוא מצטלם עם רבנים אבל לא מוכן לשנות את הרפורמות לפי המלצותיהם | עוד התייחס לשיח סביב מתווה הכותל: "צריכים לצאת מיליון איש לרחובות ולעצור אותו"

"מגיע רק להצטלם": סמוטריץ' תוקף את השר כהנא
מתן כהנא/בצלאל סמוטריץ צילום: פייסבוק/יונתן זינדל, פלאש 90

מצל קידום רפורמות נוספות בנושאי דת ומדינה, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר (שלישי) את שר הדתות מתן כהנא, וקרא לעצור את מתווה הכותל, אם יעבור, בכוח.

סמוטריץ' טען שכהנא, שותפו לשעבר, "יהיר" בכך שהוא נפגש ומצטלם עם רבנים, אך לא מוכן לשנות את תוכניותיו. עוד אמר כי הוא מאמץ את העמדות של ראשי 'ישראל ביתנו' ו'העבודה'. בנוסף, קרא לעצור בכוח את מימוש מתווה הכותל, אם יעבור בממשלה.

"מתן כהנא אימץ את עמדתם של ליברמן ומירב מיכאלי, הוא לא מבין דבר וחצי בנושאי יהדות", תקף בראיון ל'קול ברמה'. "יהיר שהולך לתלמידי חכמים להצטלם איתם אבל לא מוכן לקבל הערה או לשנות פסיק בתוכניותיו".

‏על השיח סביב מתווה הכותל, אמר סמוטריץ': "קבוצה קטנה ופרובוקטיבית דורשת לעצמה רחבה בכותל. נגד מתווה הכותל צריכים לצאת מיליון איש לרחובות ולעצור אותו. כל הרבנים ביד אחת יקראו לצאת להיאבק על כך".

"איילת שקד משחקת משחקים. היא נכנסה לממשלה הזאת בידיעה ברורה ורק בשביל התפקיד של בנט והחלום שלו ובגללה מדינת ישראל משלמת הון על כך", תקף.

בצלאל סמוטריץ מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד