ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הסיפור הבלתי ייאמן

עסקת ענק בתאונה בין הנגיד החרדי למשווקת ברשת

בלתי צפוי: הנגיד החרדי ר' אייזיק לפקוביץ ובנו שלמה סגרו עסקת ענק עם משווקת אמריקאית ברשת, במהלך תאונה שהתרחשה על כביש ראשי בסמוך לגשר ג'ורג' וושינגטון, לאחר יומיים של ניסיונות שיווק כושלים בתערוכת מזון, ויציאה לדרך בלי 'וויז' וללא דלק. הסיפור המלא ב'בחדרי חרדים'

עסקת ענק בתאונה בין הנגיד החרדי למשווקת ברשת
זירת התאונה בין הרכב המסחרי לבין רכב המשווקת צילום: באדיבות המצלם

הנגיד החרדי ר' אייזיק לפקוביץ ובנו שלמה לפקוביץ סגרו עסקת ענק עם משווקת אמריקאית ברשת, במהלך תאונה שהתרחשה על כביש ראשי בסמוך לגשר ג'ורג' וושינגטון, המקשר בין מנהטן שבניו יורק, לבין פורט לי שבמדינת ניו ג'רזי.

הבעל מנגן הנודע יונתן שוורץ גולל את הסיפור הנפלא של השגחה פרטית, שתחילתו במפח נפש וסיומו בעסקת קפה עם משווקת אמריקאית מפורסמת:

שלמה לפקוביץ, בנו של הנגיד ר' אייזיק, פיתח מוצר קפה חדש, ובעצה אחת עם אביו החליט להגיע לתערוכת "כושר פסט", תערוכת האוכל הכשר שנערכה בשבוע שעבר בניו ג'רזי שבארה"ב, אליה הגיעו מאות נציגים מחברות לייצור מזון כשר - בניסיון לשווק את המוצר החדש שלו.

לצורך כך הם אף שכרו רכב מסחרי גדול, בכדי להציג את המוצר, ומי שנהג היה האב, ר' אייזיק, שהחליט לעזור לבנו עם העסק החדש שלו.

ביום הראשון של התערוכה השניים הסתובבו וניסו לשווק את המוצר החדש, אך ללא הצלחה. גם ביום השני של התערוכה השניים הגיעו, הסתובבו בין מאות הדוכנים, שוחחו עם לקוחות פוטנציאליים - אך סיימו את היום במפח נפש, ללא מכירה אחת.

האכזבה הייתה גדולה ועם סיום התערוכה, השניים יצאו מהאירוע, בדרכם חזרה לניו יורק. למרבה התסכול, כאשר יצאו לדרך הבחינו כי סוללת הטלפון הסלולרי אזלה. כך יצאו לדרך עייפים, מאוכזבים וללא 'וויז'.

האב והבן החליטו לנסות את מזלם גם ללא מפת ה'וויז', ונסעו לכיוון גשר ג'ור'ג וושינגטון. משם המשיכו לכביש ראשי, אך בשלב זה, הנהג ר' אייזיק הבחין כי גם הדלק הולך ואוזל. וכל זאת, בכביש שאין בו תחנת דלק אחת לכל אורכו.

בעודו בודק את כמות הדלק שנשארה לו, ותוך כדי שמוחו המותש מנסה למצוא פתרון לבעיה הכפולה והמוכפלת - הוא מתנגש בעוצמה ברכב ריינג'רובר דיסקברי יוקרתי שנסע לפניו באותו נתיב. תוך דקות ספורות הגיעו לזירה כוחות הצלה, כבאות ומשטרה. הכביש נסגר ונהג הריינג'רובר פונה לבית החולים.

הרכב המסחרי בזירת התאונה

תוך כדי ההמולה בכביש, הכוונת התנועה ופינוי הפצוע - יצאה אישה מהמושב האחורי של הרכב וניגשה לר' אייזיק. היא תהתה מה יהודי מבוגר, שנראה כאיש עסקים עם חליפה מהודרת, עושה ברכב מסחרי.

ר' אייזיק הסביר לה כי הוא מלווה את בנו שפתח עסק חדש. היא שאלה אותו: "באיזה עסק מדובר?". ר' אייזיק ענה: "מוצר קפה חדש". היא ביקשה לראות את המוצר.

ר' אייזיק ניסה להתחמק מהבקשה המוזרה. הוא היה עייף ומותש אחרי יומיים של עבודה ללא תוצאות, ובעיצומה של תאונת דרכים בכביש ראשי בניו יורק. אך היא בכל זאת התעקשה. ר' אייזיק נענה והציג את המוצר. היא בדקה, הריחה ונהנתה מאוד.

"אתה יודע מי אני?", שאלה הגברת את ר' אייזיק. הנגיד החרדי ענה בשלילה. היא הוציאה את המכשיר הסלולרי שלה והציגה לו את חשבון האינסטגרם שלה. התברר כי מדובר באשת עסקים, אחת המפורסמות בארה"ב, שמשווקת מוצרים לרשתות המזון המובילות בשוק הקמעונאות האמריקאי.

היא הפתיעה את ר' אייזיק ואמרה: "המוצר הזה מוצא חן בעיניי ואני רוצה לחתום על חוזה ולשווק את המוצר לכל הרשתות הגדולות, איתן אני עובדת".

ר' אייזיק היה בהלם. מסביבו כוחות החירום פועלים בזירת התנגשות, וכאן מציעה לו אשת עסקים - עסקה נדירה שעתידה להכניס לבנו רווחים הרבה יותר גדולים ממה שתערוכת המזון הייתה אי-פעם מסוגלת להביא לו.

ביום שישי שחלף התקיימה פגישה עסקית בין אשת העסקים לבין האב והבן לפקוביץ. בסיומה סגרו חוזה, וסיכמו כי היא תשווק להם את המוצר החדש בכל רחבי ארה"ב.

"אז לא הייתה כאן תאונה מקרית - אלא הייתה כאן השגחה פרטית נפלאה ומיוחדת במינה", סיים שוורץ את הסיפור הנפלא.

זירת התאונה

תערוכת מזון כשר ניו ג'רזי עסקת ענק תאונת דרכים השגחה פרטית יונתן שוורץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד