י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"בני עמי לא בחרו בטרור"

אברי גלעד יוצא להגנת המתנחלים: "האחים שלי"

איש התקשורת תקף את אנשי השמאל שטוענים שהמתנחלים תוקפים את הפלסטינים. לדבריו מדובר סדר גודל של בין עשרות למאות איש. "כל השאר אזרחים טובים ובני אדם מעולים, המאפילים על החברה הכללית בגדול עם מחויבותם לנתינה"

אברי גלעד יוצא להגנת המתנחלים: "האחים שלי"

לאחרונה במחנה השמאלי על המפה עולים יותר-ויותר טענות כי המתנחלים תוקפים ומתנכלים לשכניהם הפלסטינים.

איש התקשורת אברי גלעד, שמשתייך לצד הימני, תוקף את טענות השמאל בטורו בעיתון "ישראל היום" ועקץ את נשיא המדינה לשעבר ראובן ריבלין, שאמר בעבר "בני עמי בחרו בטרור".

"יש קמפיין שמאל נגד מתיישבי יהודה ושומרון, כאילו הם מתנכלים על בסיס קבוע ואכזרי לשכניהם הערבים. שיש בשטחים גם יהודים קיצוניים, אלימים, אנשים שלא סביר לתת להם להסתובב עם לפיד ליד חבית חומר נפץ. אבל כמה כאלה יש? בין עשרות למאות בודדות", כתב גלעד.

"כל השאר אזרחים טובים ובני אדם מעולים, המאפילים על החברה הכללית בגדול עם מחויבותם לנתינה", כתב אברי והביא דוגמה מאחד מיישובי ההתנחלויות: "יצהר, שֵם המעביר צמרמורת של גועל בגווֹ של כל שמאלני מצוי, היא שיאנית המדינה בתרומת כליה מן החי".

הוא עקץ את ריבלין, "בני עמי לא בחרו בטרור. יש שוליים קטנים שעושים מעשים שלא ייעשו, אבל אם שמים אותם מול עוצמת הפגיעות שמנגד, אפשר לומר בביטחון שהתגובות הן מעטות ממה שהיה ניתן לצפות".

"אבל חלק מבני עמי בחרו בשקר כדרך חיים; שורה של ארגוני שמאל, שמצליחים למכור לתקשורת פעם אחר פעם סיפורי כזב על אחינו היושבים ביהודה ובשומרון ושומרים על נחלתנו מפלישה המונית של ערבים מכל רוחות השמיים. והתקשורת קונה ומפיצה, מרעילה את הלבבות ואינה נדרשת לשלם מחיר".

"שמעתם סיפור על התנכלות יהודית? קודם כל אל תאמינו. ראיתם סרטון? דרשו לראות אותו מדקה אחת קודם, כשהפרובוקטורים יצרו את המצב כדי לצלמו. אנשים טובים חיים בשטחים, ואלה האחים שלי. אלה האחים", כתב לסיום.

אברי גלעד מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד