י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אתקן את האייטם"

ח"כ דודי אמסלם זעם; כתב 'דה מרקר' התנצל

רותם שטרקמן הבהיר בטוויטר כי יתקן את האייטם שכתב על דודי אמסלם ב'דה מרקר'. "התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים"

ח"כ דודי אמסלם זעם; כתב 'דה מרקר' התנצל
הדס פרוש, פלאש 90

כתב עיתון "דה מרקר" רותם שטרקמן התנצל הערב (מוצאי שבת) בעקבות פרסומו מלפני ימים אחדים, שם טען כי חבר הכנסת דודי אמסלם פירט בשיחה עם גולשים בטוויטר את תוכניותיו לימים שבהם הליכוד ישוב לשלטון.

לפי הדיווח, בין הדברים שאמר אמסלם: "אנחנו צריכים לכלוא אותם במכלאות, אחרת הם יהרגו אותנו".

שטרקמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏התנצלות. אחרי שהפנו את תשומת לבי, הקשבתי שוב לדבריו של ח"כ דודי אמסלם. בניגוד למה שכתבתי לפני כמה ימים, אמסלם לא ביקש לכלוא את כל השמאלנים. אמסלם ככל הנראה דיבר בהקשר יועצים משפטיים וראשי המשטרה ואמר: 'אנחנו צריכים להיות מפוכחים ולהבין שמדובר כאן בזאבים שטורפים כל מה שזז ואם אנחנו לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאה בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם, ואז המדינה הזאת תלך לפי תהום. לא תהיה מדינה יהודית, כך אני מאמין'".

שטרקמן הוסיף כי יתקן גם את המאמר שכתב על אמסלם. "אתקן גם את האייטם באתר 'דה מרקר'", הבהיר.


מוקדם יותר הגיב ח"כ אמסלם לסערה סביב דבריו על השמאל בשידור חי ברשת החברתית "טוויטר", וטען כי עיוותו את דבריו.

הוא תקף את "חדשות 12", שהפיצו באולפן שישי את הדברים שדווחו ב"דה מרקר": "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט...".

"אשקול להגיש תביעה נגד חדשות 12 על כל השקרים והסילופים בכוונה תחילה. לא ארכין ראש לאיש ואמשיך לדבר ישר ולעניין, בסגנוני וללא פחד או מורא, ואייצג את האמת והצדק של המחנה הלאומי", הוסיף.

מוקדם יותר היום, תושבת מהצפון הגיעה למשטרת ראש פינה כדי להגיש תלונה בשל הפרסומים בתקשורת על דברים שאמר אמסלם, כיוון שלדבריה מדובר באיומים ועל המשטרה לפעול בעניין.

דודי אמסלם דה מרקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד