י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המשטרה דורשת להחזיר

צפו: דולרים נשפכו על הכביש המהיר והנהגים עצרו ואספו

דלת של רכב טנדר משוריין שהוביל מזומנים נפתחה במהלך הנסיעה ושטרות כסף החלו להתפזר בכביש המהיר בסן דייגו. נוסעים עצרו את הרכבים ואספו שטרות וגרמו לפקק במקום. המשטרה דורשת מכולם להשיב את הכסף ומאיימת באישום

צפו: דולרים נשפכו על הכביש המהיר והנהגים עצרו ואספו
הנהגים אוספים את הדולרים צילום: רשתות חברתיות

מהומה מטורפת בכביש בסן דייגו, שכללה מעצר של מספר נהגים בכביש המהיר בסן דייגו קליפורניה בארה"ב. האירוע התרחש כאשר כסף החל להישפך מטנדר משוריין שדלתו נפתחה משום מה במהלך הנסיעה. הנהגים בכביש המהיר שהבחינו במתרחש, עצרו את רכבם ומיהרו לאסוף את הדולרים מהכביש.

מהמשטרה נמסר כי נהגים נטשו את רכביהם וחסמו את התנועה, ועדכנו כי בעקבות האירוע בוצעו מספר מעצרים. נהגים שהכניסו לכיסם מזומנים נקראו להחזיר אותם אחרת ייעצרו.

לפחות שני מעצרים בוצעו בזירה, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים. אנשים האחראיים על הכביש המהיר אמרו כי ה-FBI מעורב ואנשיו הפצירו באנשים שאספו מזומנים להתייצב ולהחזיר את הכסף.

מהמשטרה איימו כי כל מי שעצר לקחת כסף, עלול לעמוד בפני כתב אישום. "אם טלוויזיות נפלו ממשאית בכביש המהיר, אתם לא יכולים פשוט לקחת את הטלוויזיות" נמסר מטעם המשטרה שקראה לעולם להחזיר את הכסף.

אחד מקציני המשטרה, קרטיס מרטין, אמר ביום שישי כי אנשים החזירו כסף שאספו למשטרה. "אנשים מביאים הרבה", אמר בלי לתת נתון מדויק. "אנשים אספו הרבה כסף".

דולרים סאן דייגו קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד