י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאמר בסוכנות הידיעות

איראן: ישראל מפחדת לצאת למלחמה "עם ציר ההתנגדות"

"המשטר הציוני מודאג מתחילתה של מלחמה אזורית לאחר חשיפת חולשות המשטר אשר הראו ירידה בכוח ההרתעה של הציונים". כך על פי סוכנות הידיעות 'תסנים' האיראנית

איראן: ישראל מפחדת לצאת למלחמה "עם ציר ההתנגדות"
תקיפה ישראלית, אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

האיראנים טוענים כי "מאז היווצרות המשטר המזויף שלהם, ביקשו הציונים להימנע מעימות צבאי בכמה חזיתות, כי הציונים מראים שישראל אפילו לא מסוגלת לפתור את פעולותיה הצבאיות בחזית אחת, שלא לדבר על עימותים בכמה חזיתות", נכתב בסוכנות הידיעות האיראנית 'תסנים'.

עוד נאמר, כי "המשטר הציוני הפסיד חמש מלחמות עם ציר ההתנגדות מאז מלחמת יולי 2006 (לבנון השנייה) עם ההתנגדות הלבנונית ועד לקרב "חרב ירושלים" הפלסטינית במאי האחרון, (שומר החומות) ובחר שלא להתעמת יותר עם הציר" נכתב.

לטענת איראן, "האויב הציוני חושש מהגברת הכוח הצבאי של כוחות ההתנגדות באזור, ומאמין שבמקרה של מלחמה אזורית יתמלאו שמי פלסטין הכבושה באלפי טילים ומל"טים מכל מקום בשטחים הכבושים מצפון לדרום וממזרח למערב".

לטענת איראן, "ישראל עדיין מקווה לשיתוף פעולה ביטחוני ומודיעיני חסר תקדים עם המשטרים הערביים שאיתם חתמה לאחרונה על הסכם נורמליזציה. ישראל מאמינה שהיא יכולה להשתמש במשבר הדיפלומטי בין ערב הסעודית למדינות מפרץ אחרות עם לבנון, כדי להחליש את החזית הלבנונית על ידי התערבות בענייניה הפנימיים של המדינה".

עוד נאמר, כי "בחזית הסורית מנסה המשטר הציוני להעביר מסרים מאיימים לציר ההתנגדות באמצעות הגברת תוקפנותו. אבל המתקפה האחרונה על בסיס ארה"ב באל-טנף במשולש הגבולות של ירדן, סוריה ועיראק שיבשה את החישובים הללו של הציונים".

האיראנים בטוחים, כי "המשטר הציוני חושש להיכנס לסכסוך צבאי עם ההתנגדות בכל החזיתות", כי הוא יודע שהוא יעמוד בפני "תגובה רבת משתתפים". האיראנים מאיימים כי מלחמה כזאת "תחזיר את הציונים עשרות שנים אחורה ותהיה תבוסה אסטרטגית גדולה לציונים. התרחיש של השמדת ישראל במקרה של מלחמה אזורית הוא כעת ריאלי ביותר, במיוחד בהתחשב בהצהרותיהם של ראשי ציר ההתנגדות בדבר ההכרח לאחד את כל חזיתות הציר הזה מול האויב".

עימות איראן ישראל מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד