ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
המשפחה כבר סידרה הלוויה

יום לפני שנותקה ממכונת ההנשמה: האישה התעוררה לחיים

תושבת פלורידה שהיתה שרויה בתרדמת תוך שהיא מונשמת לאחר שנדבקה בקורונה, הדהימה את משפחתה כאשר התעוררה לפתע, יותר מחודש לאחר שנכנסה למצב התרדמת ויממה לפני שהרופאים החליטו לנתק אותה ממכשיר ההנשמה

יום לפני שנותקה ממכונת ההנשמה: האישה התעוררה לחיים
אילוסטרציה צילום: unsplash

תושבת פלורידה, בטינה לרמן, בת ה-69, שלא הייתה מחוסנת, ביקרה ב'מיין' עם בנה אנדרו לרמן, כדי לסייע בטיפול באביו חולה הסרטן, שגם הוא חלה בקורונה אך החלים, כך דיווחה רשת CNN.

לאחר שחלתה בקורונה, אושפזה בטינה לרמן, במרכז הרפואי 'מיין' בפורטלנד ב-12 בספטמבר וחוברה למכונת הנשמה תשעה ימים לאחר מכן והיתה שרויה בתרדמת במשך למעלה מחודש. הרופאים הרימו ידיים והודיעו למשפחה כי בכוונתם לנתקה מההנשמה, אולם למרבה הנס, יממה לפני הניתוק התעוררה לפתע בטינה ושבה לחיים. הרופאים הנדהמים אמרו למשפחה שהם לא ציפו שהיא תצליח לשרוד, מכיוון שמצבה החמיר. 

"קיימנו פגישה משפחתית עם בית החולים כי אמא שלי לא התעוררה. לא משנה מה הם עשו, הם לא הצליחו לגרום לה להתעורר", סיפר הבן אנדרו ל-CNN. "הם אמרו שהריאות שלה הרוסות לגמרי, ויש נזק בלתי הפיך, וזה פשוט לא יקרה, היא לא תתעורר".

בטינה, שתכננה לקבל את החיסון נגד קורונה לפני שחלתה, סבלה ממספר מצבים רפואיים, כולל סוכרת. היא גם סבלה מהתקף לב ועברה ניתוח מעקפים לפני שנתיים, סיפר בנה.

המשפחה כבר בחרה את הארון ואת המצבה שלה, והתכוננו להיפרד ממנה לפני ניתוק המכשירים. אנדרו הוסיף ואמר שהוא ואחיו טסו לפלורידה, כדי לבטל את חוזה השכירות של אמם ולתרום הרבה מרכושה, כך דיווח ה'וושינגטון פוסט'.

אבל ב-29 באוקטובר, יום לפני שתכננו לנתק אותה ממכשיר ההנשמה, התקשר אחד הרופאים שלה למשפחתה לבשר כי האמא התעוררה. דוברת בית החולים אמרה ל-CNN כי בטינה נותרה במצב קשה, אך היא לא יכלה לשחרר מידע נוסף עקב חוקי הפרטיות.

מכונת הנשמה תרדמת פלורידה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד