י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מעודד טרור"

כתב העת של פת"ח: כך נשטף מוחם של ילדי הרשות הפלסטינית

דו"ח של מכון "מבט לתקשורת הפלשתינית" מצא: כתב העת של פת"ח לילדים משבח רצח. טרור ורצח זוכים לאהדה, לישראל אין זכות קיום, ומות שאהידים הוא האידיאל - אלו התכנים שמוצגים לילדי הרשות הפלשתינית

כתב העת של פת"ח: כך נשטף מוחם של ילדי הרשות הפלסטינית
ילדים פלסטינים לצד חיילי צה"ל צילום: Wisam Hashlamoun, פלאש 09

בכתב העת "ווַעְד", שיוצא לאור על ידי ארגון פת"ח מוסתים ילדי הרשות הפלסטינית נגד ישראל, כך עולה מדו"ח חדש של "מבט לתקשורת פלשתינית", אשר פורסם ב'ישראל היום'.

הדו"ח, שעוסק בסוגיית החינוך שמקנה הרשות לילדים פלשתינים באמצעות כתב העת, הוגש בסוף השבוע לפרלמנט הנורבגי באוסלו. כתב העת מיועד לגילי 15-6 ויוצא לאור על ידי ארגון הילדים של הפת"ח, האחראי לחינוך. לא קיים מידע רשמי על תפוצתו, אולם ההערכה היא שתפוצתו גבוהה, היות שמדובר בכתב עת של פת"ח.

בין המסרים המפורסמים בכתב העת: ישראל היא מדינה קולוניאליסטית ופולשת, לישראל אין זכות קיום, ופלשתין תתפוס בעתיד את מקומה של ישראל. טרור ורצח זוכים לשבח ולאהדה בכתב העת, ומות שאהידים הוא האידיאל המקודם שם. הדו"ח מצא כי באופן שיטתי מולעטים קוראי כתב העת, ילדים רכים ונערים, בהיסטוריה מעוותת ומזויפת, אשר נועדה להצדיק ולבסס את שלילת זכות הקיום של ישראל.

באופן סימבולי משהו, הדו"ח פורסם בפרלמנט באותו יום שבו התקיימה באוסלו ועידת המדינות התורמות, המורכבת מ־16 מדינות, אשר עסקה בהגדלת הסיוע הכלכלי לרשות הפלשתינית בסכום של לפחות מיליארד דולר - מהלך שישראל דווקא תמכה בו עקב המצב הכלכלי הקשה של הרשות הפלשתינית.

בין היתר נכתב בדו"ח: "שכתוב העבר בידי פת"ח יוצר גם חזון לגבי העתיד. הומצאו 5,000 שנות היסטוריה של העם הפלשתיני הכנעני־ערבי, אשר מהווה עילה ומקור לכל הזכויות הפלשתיניות".

כך למשל נכתב בכתב העת: "מאז האלף השלישי לפני הספירה, כלומר לפני 5,000 שנה, תושביה הפלשתינים יישבו אותה". על היהודים נאמר שם שהם "זרים אשר באו מכל קצוות תבל אל אדמתנו ומולדתנו, זרים שלא הכירו את פלשתין ולא חיו בה, לא הם ולא אבות אבותיהם".

פתח ישראל פלסטינים חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד