י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הטענה מסוכנת

בית שמש: הסוללה התלקחה, שני דיירים נפגעו

סוללת אופניים חשמליים התלקחה הלילה וגרמה לדירת מגורים בה מתגוררים פועלים זרים מסין לעלות באש | נזק רב נגרם, שני בני אדם נפגעו

בית שמש: הסוללה התלקחה, שני דיירים נפגעו
הנזק שנגרם צילום: כבאות והצלה

דירת מגורים בבית שמש עלתה הלילה (מוצ"ש) באש, ככל הנראה כתוצאה מהתלקחות סוללת אופניים חשמליים. השריפה פרצה סמוך לשעה 01:30 בלילה. כוחות הכיבוי הצליחו להשיג שליטה על האש.

לוחמי האש שהגיעו למקום מצאו שריפה בדירה בקומה השנייה בבניין מגורים בן ארבע קומות, בה מתגוררים פועלים זרים מסין. על פי הממצאים בשטח עולה החשד כי השריפה פרצה כתוצאה מהתלקחות סוללה של אופניים חשמליים.

שניים מהדיירים נפגעו כתוצאה משאיפת עשן והועברו לגורמי הרפואה שפעלו בשטח לקבלת טיפול רפואי.

רב רשף קובי טובול, מפקד משמרת בתחנת בית שמש המפקד על פעולות הכיבוי מסר: "מדובר בשריפה שפרצה כנראה מהתלקחות סוללה של אופניים חשמליים שהוטענה בתוך הדירה. דיירי הבית כיבו את מרבית האש בעצמם. עם הגיענו למקום ביצענו כיבוי סופי ואווררנו את חלל הבית מהעשן והגזים המסוכנים. שני דיירם נפגעו והועברו לגורמי רפואה, נזק נגרם לרכוש".

לפי נתוני כבאות והצלה: מתחילת השנה ועד היום פרצו במחוז ירושלים בלבד 17 דליקות במהלך הטענה של סוללות ליתיום. במערך הכבאות שבים ומזכירים: יש להטעין סוללות רק תחת השגחה, ודאי שלא במהלך הלילה כשכל בני הבית ישנים. יש להטעין סוללות רק באמצעות המטען המקורי המסופק על ידי היצרן, מומלץ שלא להטעין סוללות בתוך חלל הבית אלא מחוצה לו.

אופניים חשמליים שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד