י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשידור חי

תרם לבית המדרש הגדול בעולם וזכה ב- 10,000 דולר!

הרב אהרון לוי מירושלים הוא הזוכה המאושר, בהגרלה המקדימה של 'ישיבה על קברו'. מלבד הזכות העצומה בהחזקת תורה ומלבד הסכום הגדול שזכה בו. הרב לוי ישתתף גם בהגרלה המרכזית על סכום עתק – 100,000 דולר טבין ותקילין. ההגרלה שודרה בשידור חי לעשרות אלפי מאזינים ברדיו קול חי, בחצות הלילה שבין יום רביעי לחמישי

תרם לבית המדרש הגדול בעולם וזכה ב- 10,000 דולר!
מקיימים את צוואת הרב שטיינמן צילום: יח"צ

מאז שהחלו הפרסומים על מסע ההתרמה, הטלפונים במוקד ההתרמה לא מפסיקים לצלצל ועומס הפניות על האתר כמעט ויצר בעיה טכנית. הציבור נענה בהמוניו לקריאה הקדושה, לקיים את צוואתו היחידה של גדול הדור, מרן הגראי"ל זצוק"ל. שביקש מהציבור באופן חריג בקשה אחת: "שילמדו לעילוי נשמתי".

גם אני רוצה לתרום לבית המדרש הגדול בעולם>>>

המטרה הקדושה שמתן שכרה בצדה, הן בעולם הבא והן בעולם הזה. הניעה את הציבור בהמוניו להשתתף במבצע החשוב ולתמוך בבית המדרש הגדול בעולם, שמקיים בכל רגע את צוואתו של מרן ראש הישיבה זצוק"ל ומאחד תחתיו יהודים מכל הגילאים ומכל העולם, למפעל ענק של תורה שלא פוסק לרגע.

עדיין יש לכם את ההזדמנות ואת הזכות להצטרף לאלפי התורמים ולהיכנס להגרלה ענקית על 100,000 דולר שתתקיים בסוף החודש. סכום מכובד לכל הדעות, שיכול לאפשר רווחה כלכלית לכל משפחה. כל כרטיס שתרכשו להגרלה מאפשר לקיים את מפעל 'ישיבה על קברו' ביתר שאת וביתר עוז ומאפשר לכם סיכוי נוסף לזכות בהגרלה.

אז קדימה, לא העת לחשות. הצטרפו עכשיו לציבור שכבר זכה לקחת חלק. תרמו עכשיו במוקד הטלפוני או באתר, אל תחמיצו את ההזדמנות לעשות נחת רוח ולהכיר טובה במשהו לענק הענקים שנשא את עול הדור על כתפיו, בשבילנו.

גם אני רוצה לתרום לבית המדרש הגדול בעולם>>>

הגרלה הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד