ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
דריכות בירושלים

בנט: חשש מפיגוע השראה - להגביר היערכות

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר לפיגוע המתועב והרצחני בשער השלשלת סמוך לכותל המערבי והביע את חששו מפיגועי השראה נוספים

בנט: חשש מפיגוע השראה - להגביר היערכות
בנט ולפיד צילום: Marc Israel Sellem/POOL

בפתח ישיבת הממשלה התייחס הבוקר (ראשון) ראש הממשלה נפתלי בנט לפיגוע הירי בסמוך לכותל המערבי וקרא להגביר את ההיערכות באזור מחשש לפיגועים נוספים.

"הבוקר היה בעיר העתיקה בירושלים פיגוע ירי קשה. יש לנו כרגע הרוג אחד ושלושה פצועים", פתח בנט, ומסר "בשם שרי הממשלה, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה, ומבקש להצטרף לתפילה לרפואת הפצועים".

בדבריו שיבח ראש הממשלה את כוחות הביטחון שפעלו באירוע, "קיבלתי מוקדם יותר הבוקר משר הבט"פ וממפכ"ל המשטרה עדכון על פרטי האירוע. הייתה שם פעולה מהירה מאוד של כוחותינו, שתי השוטרות והשוטרים שהיו במקום, שנטרלו במהירות רבה את המחבל".

לגבי המשך הפעילות הורה ראש הממשלה להגביר את ההיערכות במרחב ירושלים, "זה הפיגוע השני שמתרחש בזמן האחרון בירושלים", אמר בנט, "הוריתי לכוחות הביטחון להיערך בהתאם ולגלות דריכות, גם מחשש לפיגועי השראה. אנחנו צריכים להגביר את הדריכות ולמנוע פיגועים המשכיים".

ראש העיר ירושלים משה ליאון הגיע הבוקר למקום הפיגוע ואמר: "האירוע הבוקר הוא עליית מדרגה בהתנהלות גורמי הטרור. צריך להגביר את השמירה בעיר העתיקה. אני מקווה שכוחות הביטחון יעשו את המיטב בבדיקה וחקירת האירוע, ובביטחון האזור. מוקדם עדיין להסיק מסקנות אבל אין ספק שהפיגוע הוא חמור מאוד ומתוכנן היטב מראש. אני רוצה לשלוח את תנחומיי למשפחת ההרוג - אזרח שהלך להתפלל בכותל ונרצח על לא עוול בכפו, וכן איחולי החלמה לפצועים. ירושלים ידעה ויודעת אירועים קשים. אנחנו צריכים לדעת להתמודד איתם ולהמשיך את שגרת החיים התקינה".

פיגוע נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד