י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חורף בסטייל

חגיגה ב'נקסט': אתר האופנה המוביל במגזר החרדי משיק קולקציה חדשה

אתר האופנה הבריטי NEXT משיק קולקציה חדשה של מעילים, מקטורנים וז'קטים לכל המשפחה לעונת החורף 21/22

חגיגה ב'נקסט': אתר האופנה המוביל במגזר החרדי משיק קולקציה חדשה
קולקציית נקסט צילום: יח"צ

 

החורף בפתח ואיתו קולקציה חדשה של מעילים, מקטורנים, סטים וקרדיגנים באתר הבריטי www.next.co.il 

הקולקציה המגוונת המתחדשת באתר אחת לשישה שבועות, מציעה בגוד עליון לחורף בסגנון קלאסי, טרנדי, להריון, במבחר גזרות, הדפסים בדים ומידות. עוד באתר, מבחר ענק של אקססוריז להשלמת המראה.

קולקציית המעילים לגברים כוללת מגוון רחב של מעילים וז'קטים לחורף הקרוב, שהם עמידים בגשם. החל ממעילי בומבר, מעילי פוך ועד למעילים אלגנטיים ללבישה מעל חליפה.

בנוסף באתר, מגוון רחב של ז'קטים ובלייזרים.

טווח המחירים של קולקציית הגברים -ז'קטים ובלייזרים: 711-89 ₪, מעילים: 172-625 ₪

קולקציית המעילים לנשים כוללת מגוון רחב של מעילים לחורף הקרוב החל ממעילי בומבר, מעילי פוך ועד למעילי פרווה סינטטית שהיא כה אופנתית וזאת לצד מגוון רחב של בלייזרים ומקטורנים ובנוסף בלייזרים וקרדיגנים בגזרות מחמיאות ומחממות ובדים נעימים

טווח מחירים של קולקציית הנשים -ז'קטים: 250-30 ₪, מעילים: 79-700 ₪ קרדיגנים: 59-161 ₪

קולקציית המעילים לילדים כוללת מעילים מרהיבים לבנות ולבנים שעושים חשק לחורף קר וגשום. כך למשל בקולקציית הבנות אפשר למצוא מעילים עמידים במים, מעילי צמר, דמוי פרווה ופליז בהדפסים מתוקים כמו חד קרן ולבבות לצד צבעים מטאליים וחלקים, בקולקציית הבנים אפשר למצוא בין היתר מעילים עמידים במים, מעילי בומבר, מעילים מרופדים, מעילי קורדרוי ומעילים מפליז, בהדפסים מתוקים וילדותיים כמו דינוזאורים, קולור בלוק, הדפסים צבאיים וצבעים חלקים בנוסף ניתן למצוא באתר NEXT מגוון רחב של מעילים וז'קטים של מעצבים ומותגים מובילים.

טווח המחירים של קולקציית המעילים לילדים - מעילים: 256-46 ₪

אודות NEXT

NEXT הוא מותג האופנה המוביל והאהוב בשוק הבריטי ואתר האופנה המקוון מספר #1  בבריטניה.  האתר  מציע פריטי ביגוד אופנתיים  ואיכותיים לנשים, גברים וילדים  ובמחיר שווה  לכל נפש. 

כל קולקציות האופנה של NEXT מעוצבות על ידי צוות של מעצבי הבית של המותג, כולל עיצוב ההדפסים על הבדים האקסלוסיביים לNEXT. לכן NEXT יכולה להבטיח ללקוחותיה אופנה עם סגנון, איכות ותמורה טובה בעד המחיר.

למותג למעלה מ- 700 חנויות פיזיות ברחבי העולם, ובאמצעות האתר המותג משרת  למעלה  מ- 70 מדינות.

האתר של NEXT בישראל הושק במרץ 2010 והוא מציע לכל המשפחה, מגוון בגדים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים  לצד כלי בית אופנתיים.  האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל  24 שעות ביממה. קישור

אתר האון ליין בישראל: https://www.next.co.il/he

נקסט רכישות אונליין קולקציית חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!