י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"עבאס ישמח שהמחבל חוסל"

ביקורת על רה"מ בנט: שינה את ההודעה ל"נרצח"

דם יהודי נשפך כמים ברחובות ירושלים, אך בממשלת בנט מגיבים בצורה מאופקת: ראש הממשלה הגדיר את ה"נרצח" כ"הרוג" - ותיקן. מנסור עבאס שותק - הליכוד דורשת ממנו להגיב ובן גביר ניסח לו תגובה

ביקורת על רה"מ בנט: שינה את ההודעה ל"נרצח"
נפתלי בנט/מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד דם יהודי נשפך כמים בחוצות ירושלים, וארבעה פצועים מאושפזים בבית חולים, לאחר הפיגוע הרצחני הבוקר (ראשון) בעיר העתיקה בירושלים - מספר חברים בממשלה מגיבים בצורה מאופקת, וחלקם, בכלל נאלמו דום.

עוד בנושא:

מחבל פתח באש לעבר מתפללים: יהודי נרצח בפיגוע טרור בירושלים

הקליע חדר את התפילין - חייו ניצלו בנס: הרב משחזר את רגעי הפיגוע

הנרצח בפיגוע בעיר העתיקה: אליהו דוד קיי הי"ד

ראש הממשלה נפתלי בנט מותקף ברשתות החברתיות, לאחר שצילום מסך שמופץ במרחבי הרשת מוכיח כי בנט הגדיר את ה"נרצח" אליהו דוד קיי הי"ד, כ"הרוג", ורק לאחר מכן תיקן את הנוסח ושינה ל"נרצח".

גם בפתח ישיבת הממשלה אמר בנט: "הבוקר היה בעיר העתיקה בירושלים פיגוע ירי קשה. יש לנו כרגע 'הרוג אחד' ושלושה פצועים". 

איש הפרסום החיפאי וכוכב הרשת יבגני זרובינסקי‏ שיתף עם עוקביו צילום מסך, בו נראים שתי הגרסאות, וכתב: "הזכירו לבנט שהוא ממפלגת ימינה אז הוא שינה לנרצח".

שינוי הנוסח של בנט על פיגוע הירי

גם יו"ר רע"ם מנסור עבאס, חבר בכיר בממשלת בנט, טרם הוציא הודעת גינוי לפיגוע. עבאס נמצא תחת מתקפה ברשתות החברתיות, בעקבות ההתעלמות הבוטה ממשפחת הנרצח.

יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר לעג לעבאס וכתב בטוויטר: "‏יו"ר רע"מ מנסור עבאס גינה את הפיגוע ומסר: 'כשותף בממשלה, הזדעזעתי לשמוע על הפיגוע הרצחני, טוב שכוחות הביטחון חיסלו את המחבל שרצח יהודי'".

בן גביר הסביר: "את התגובה הזאת לא תקראו מהשותף הבכיר של בנט ושקד, גם לא ברמז. הסיבה היחידה שבגללה עבאס ישמח שהמחבל חוסל היא כי הוא לא יצטרך לחפש לו ייצוג משפטי".

גם מפלגת הליכוד גינתה רשמית את שתיקת עבאס: "הליכוד דורשת ממנסור עבאס ומרע"מ לגנות באופן רשמי וחד משמעי את פיגוע הטרור הנפשע הבוקר בירושלים - בלי סייגים ובלי תירוצים".

פיגוע ירי עיר העתיקה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד