י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אלפי דולרים במעטפות

גורמי הביטחון קיבלו מידע: כספי טרור הועברו לאיימן עודה

פרסום ראשון: פרקליטות המדינה העבירה לגורמים במשטרת ישראל וגורמי הביטחון את פרטי הדיווח, לפיו יו"ר הרשימה המשותפת פגש לפני מעל לשנתיים את 'הגזבר' של אש"ף - וקיבל ממנו מעטפות עם כ-20,000 דולר

גורמי הביטחון קיבלו מידע: כספי טרור הועברו לאיימן עודה
איימן עודה צילום: ישי ירושלמי

תפתח בחקירה? משטרת ישראל קיבלה מפרקליטות המדינה את פרטי הדיווח ב"ערוץ 20", לפיו יו"ר הרשימה המשותפת פגש לפני מעל לשנתיים את 'הגזבר' של אש"ף וקיבל ממנו כסף..

הפרקליטות העבירה לגורמי ביטחון ולמשטרת ישראל את הדיווח שבו נטען כי חבר הכנסת איימן עודה קיבל מעטפות כסף מזומן, בזמן ביקורו בפריז בירת צרפת לפני מעל לשנתיים, כך בתשובה שנתנה לארגון "בצלמו".

לפי הדיווח, בחודש מרץ 2018 ביקר עודה, אז יו"ר סיעת חד"ש וכיום ראש הרשימה המשותפת, בפריז, בכנס מטעם ארגון אונסקו של האו"ם, שם נפגש גם עם רמזי ח'ורי, בכיר ברשות הפלסטינית ובפת"ח ובעבר ראש לשכתו של יאסר ערפאת. ממידע שהגיע לערוץ עשרים עולה כי באחת הפגישות במסעדת יוקרה פריזאית, הועברו לעודה מספר מעטפות ובהן כ-20 אלף דולר, במזומן.

לפי מקורות הבקיאים בהתרחשויות, בארוחה נכח גם השגריר הפלסטיני לאונסקו. בתום ארוחת הערב אף הצטלמו השלושה יחדיו. בצד השמאלי של התמונה נראה אילי סנבר, השגריר הפלשתיני. לצדו חורי, ויחד איתם חבר הכנסת הישראלי. הכספים שנמסרו לידיו של עודה הם 'תרומת' אש"פ והפלסטינים לפעילות חד"ש, לקראת קמפיין הבחירות של המפלגה הערבית. כך אמר ח'ורי למקורביו לאחר הפגישה.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "מצער שוב ושוב שבכל תיקי איימן עודה יש מערכת שלמה שפשוט מהססת לחקור. זה כולל לכאורה הסתה שלו, תמיכה בטרור קבלת מעטפות כסף דחיפת חברי כנסת. נראה שלא משנה מה הוא יעשה האיש יישאר חופשי. אני דורש כעת ממשטרת ישראל מיידית לזמן את עודה למתן תשובות ברורות וככל שאין להעמידו לדין באופן ברור ומידי".

איימן עודה אשף טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד