י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מגוון וייחודי

סופגנייה עם בשר? הכירו את הטעמים הכי מיוחדים של המאכל האהוב

סופגניות פרימיום, סופגניות עם בשר ואפילו מארזי סופגניות בשיטת 'עשה זאת בעצמך' ● לקראת ימי החנוכה מעדניית גולדיס מציגה עולם שלם של טעמים וצבעים ● חוויה מתוקה במיוחד לכל המשפחה

סופגנייה עם בשר? הכירו את הטעמים הכי מיוחדים של המאכל האהוב
הסופגנייה של גולדיס צילום: יח"צ

אין משהו שיותר מזוהה עם הטעם של ימי החנוכה יותר מסופגניה תפוחה עם ריבה אדומה מתוקה ואבקת סוכר צחורה. במעדניית גולדיס לוקחים את החוויה הזו צעד אחד קדימה ומציעים שלל טעמים ייחודיים, שמשדרגים את הסופגניה המסורתית והופכים אותה לחוויה קולינרית של ממש: טופי קרמל מלוח, מרשמלו, טארט לימון, אספרסו, פררו רושה, וניל איטלקי, שוקולד ויסקי וקוקי קרים. הם רק חלק מעושר הטעמים שניתן למצוא בתפריט סופגניות הפרימיום של גולדיס. את סופגניות הפרימיום ניתן לארוז במגשי מתנה בעיצובים שונים, או לבחור באחד ממארזי המתנות שהוכנו עבורכם מראש בהתאמה למגוון אירועים: ימי הולדת, ימי נישואין, מארז ליולדת ועוד.

לחובבי הבשרים גם מצפה פינוק לא קטן: עראייס, סופגניה מהמעשנה, אסאדו, פטה כבד וריבת אןכמניות. מרכיבים את תפריט הפיוז'ן המיוחד שרקחו השפים של מעדניית גולדי'ס. נתחי הבשר המובחרים משתלבים נהדר עם הבצק המטוגן והנימוח ויוצרים חוויה קולינרית משודרגת.

בנוסף, בעקבות ההצלחה של השנה שעברה, גם השנה תוכלו ליהנות מסדרת מארזי הסופגניות בשיטת 'עשה זאת בעצמך'. המארזים כוללים שש סופגניות מבצק מעולה, שלושה קרמים מתוקים למילוי ולציפוי, שני מזרקי שוקולד מובחר, ושלושה סוגי סוכריות ססגוניות לקישוט והשלמת החוויה. כך תוכלו ליהנות עם הילדים משעה של הנאה ויצירה ולקנח בסופגנייה בעיצוב ובטעם האישי שלכם.

סדרת מארזי 'עשה זאת בעצמך' כוללת שלושה מארזים מהודרים בצבעים וטעמים שונים לבחירה: מארז קלאסי בטעמי שוקולד, וניל ונוגט, מארז בצבעי כחול-לבן, ומארז צבעוני במיוחד בצבעי אדום-כחול-לבן.

וכמובן, תמיד אתם יכולים ליהנות מתפריט הגורמה העשיר של המעדנייה, בהזמנה דרך הטלפון או באתר בכל ימות השבוע ולכבוד שבת וחג.

רוצים לטעום מהסופגניות המיוחדות או להזמין צהריים? לחצו כאן>>> או חייגו כעת: 02-6200100, או קפצו למעדנייה שברח' עזרת תורה בירושלים.  כשרות: בד"ץ העדה החרדית.





גולדיס סופגנייה

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד