כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המדיניות לא תשתנה

שר הבריאות ניצן הורוביץ על בלימת הירידה בתחלואה: "אין סיבה לפאניקה"

שר הבריאות ניצן הורוביץ התראיין היום והתייחס למקדם ההדבקה שחצה את ה-1 וטען "כי אין שום סיבה לפאניקה" | עוד אמר הורוביץ כי המדיניות תמשיך כאותו קו ,של מתינות, שיקול, רוגע ואחריות"

שר הבריאות ניצן הורוביץ על בלימת הירידה בתחלואה: "אין סיבה לפאניקה"
ניצן הורביץ צילום: Miriam Alster/FLASH90

ברקע בלימת הדעיכה בנתוני התחלואה, ועליית מקדם ההדבקה התראיין היום (ראשון) שר הבריאות ניצן הורוביץ לערוץ 12 וחזר על העובדה כי מדיניות הממשלה שהתווה העומד בראשה ראש הממשלה נפתלי בנט בעת הקמתה נותרה כשהיא - "לשמור על המדינה פתוחה". 

הורוביץ אמר בריאיון כי הוא לא רואה בבלימת הדעיכה של הנגיף, סממן לגל חמישי, "אני רוצה להרגיע, אין שום סיבה לבהלה או לפאניקה, אנחנו ממשיכים באותו קו של מתינות, שיקול רוגע ואחריות", אמר שר הבריאות. 

עוד הוסיף, כי כל אמצעי ההגנה שקיימים כמו - הכללים לגבי התקהלויות, תו ירוק, מסיכות, בדיקות בנתב"ג וכו' ממשיכים, תוך כדי שגרת קורונה, וכן מדיניות אי סגירת מוסדות הלימוד תמשכנה. 

בנוגע לחיסון הילדים אמר הורוביץ כי "אנחנו מתכוונים להציג בפני ההורים את הנתונים כפי שהם", הורוביץ תיאר את הנתונים כשאמר כי חיסון הילדים עבר אישורים רבים בארגוני הבריאות בעולם, וכי מיליוני ילדים התחסנו בחיסון הזה בדיוק, עד עתה במדינות שונות. 

 

שר הבריאות ניצן הורוביץ קורונה חיסון ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד