כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המצלמה תיעדה

צפו: פרצו וגנבו תיקים של לואי ויטון בשווי 100,000 דולר

קבוצת גנבים נכנסה לחנות תיקים יוקרתית בזמן שהמאבטח יצא להפסקה והצליחה לגנוב תיקים בשווי 100,000 דולר מבלי שמישהו שם לב, רק לאחר 14 גניבות רצופות, השומר שם לב, אך הגנבים נמלטו

צפו: פרצו וגנבו תיקים של לואי ויטון בשווי 100,000 דולר
שוד התיקים צילום: צילום מסך

משטרת שיקגו מחפשת אחר כנופיה שפשטה ביום רביעי האחרון על חנות תיקי יוקרה וגנבה שלל בשווי 100,000 דולרים, במרכז קניות. הפושעים נכנסו כלאחר יד לחנות של 'לואי ויטון' במרכז אוקברוק שממערב לשיקגו, כמה אנשים נכנסו בכל פעם שהשומר החמוש יצא להפסקה קצרה, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

אחרי ש-14 גנבים נכנסו לחנות, הם התחילו לתפוס את כל מה שהם יכולים, ויצאו החוצה, השומר חזר וניסה לעצור אותם אך הם נמלטו. תיק יד ממוצע של 'לואי ויטון' עשוי להימכר תמורת 3,000 דולר.

משטרת שיקגו מסרה כי יש לה מידע על החשודים. "אנחנו בודקים את כל הפרטים עכשיו, הבלשים שלנו עובדים על הראיות", אמר מפקד המשטרה, ג'יימס קרוגר, לתקשורת.

השומר החמוש יצא להפסקה קצרה בסביבות השעה 15:30 ביום רביעי. כמה מהחשודים הורדו בנקודות שונות ברחבי הקניון ומשם הם התקבצו לחנות היוקרתית.

"יש לנו קצת מידע מתי הם ברחו מהאזור, ויש לנו גם מידע על רכבים, וזה מאוד מועיל. תיאורי רכב, אפילו תמונות תקריב של לוחיות רישוי, אספנו את כל הראיות האלה עכשיו, הבלשים שלנו עובדים על המקרה", אמר מפקד המשטרה ג'יימס קרוגר.

תחנת המשטרה המקומית הגבירה את הסיורים בכל רחבי הקניון מחשש שאלה יצוצו שוב או שמא חקיינים ינסו את מזלם גם כן.

תיקים שוד מתוחכם שוד לאור יום לואי ויטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד