כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פתח את הדלת במפתיע

שוטר מואשם: חשד ברוכב אופנוע שנוהג ללא רישיון - והוביל למותו

רוכב האופנוע איתמר במברון ז"ל נהרג בשנת 2019 לאחר ששוטר עצר לפתע את הניידת באמצע הכביש ופתח את דלת הניידת הקדמית כדי לצאת לעברו. כך עולה מכתב אישום שהוגש היום | השוטר חשד כי הרוכב נוהג ללא רישיון, ובעת שביקש לעכב אותו גרם לתאונה שהובילה למותו

שוטר מואשם: חשד ברוכב אופנוע שנוהג ללא רישיון - והוביל למותו
ניידת משטרה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה כתב אישום כנגד שוטר בגין גרימת מוות ברשלנות של רוכב האופנוע איתמר במברון ז"ל, זאת לאחר שבמסגרת תפקידו חשד כי הרוכב נוהג ללא רישיון, ובעת שביקש לעכב אותו גרם לתאונה שהובילה למותו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אלירם גלעם, התאונה התרחשה בשנת 2019 כאשר הנאשם שימש שוטר במשטרת ישראל, כאשר במסגרת עבודתו יצא למשימת שיטור משולבת לצד פקח של עיריית רמלה, כאשר הפקח נוהג בניידת העירונית ואילו השוטר לצידו.

במהלך נסיעתם הבחינו השניים באופנוע שטח ללא לוחית זיהוי, אשר רכב עליו איתמר במברון ז"ל, שהיה ללא קסדה וכשבנדנה מכסה את פניו.

השניים החליטו לברר את זהותו של הרוכב, ובעת שהאופנוע נסע מאחורי הניידת במהירות גבוהה, עצר לפתע הפקח את הניידת באמצע הכביש והשוטר פתח את דלת הניידת הקדמית כדי לצאת לעבר רוכב האופנוע.

בשל מהירות נסיעתו, לא הספיק במברון לעצור, הוא ביצע עקיפה של הניידת והתנגש עם חזית האופנוע בדלת הניידת שפתח השוטר. לאחר מכן המשיך האופנוע בתנועה ופגע במספר רכבים חונים, וכתוצאה מכך הוטח במברון אל הכביש ונהרג.

ניידת משטרה כתב אישום רוכב אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד